Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja.. Er litt som om jeg gikk ut forumdøren i går og kom inn igjen i dag. Til og med trådene er de samme, for ikke å snakke om folka. Jeg så et bilde av b|real i recent pic, og han så ikke en dag eldre ut. Forsåvidt ikke du heller :)

Pff...jeg er snart 30 jo! :(

 

Egentlig så burde jeg endre tilbake til B|Real igjen :\

Endret av b-real
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja.. Er litt som om jeg gikk ut forumdøren i går og kom inn igjen i dag. Til og med trådene er de samme, for ikke å snakke om folka. Jeg så et bilde av b|real i recent pic, og han så ikke en dag eldre ut. Forsåvidt ikke du heller :)

Nei, vi er tidløse, vet du. :p

 

Jeg satt og glodde gjennom RPP1 her om dagen, morsomme bilder av biril, psilo og allyse. I tillegg snubla jeg over sangen LarsP og HalTan gjorde om / til AnAnAs. Gode minner (og en del ikke fullt så gode) fra mine tidlige dager med lurking og spamming.

 

Må si Studio Ghibli virkelig kan film. Ser Princess Mononoke nå, og dette er magisk :]

Absolutt. :)

Husker det som det var i går at vi hadde kronerulling på vibb til darkness| og adawen :D

 

Jeg har filmen. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Pff...jeg er snart 30 jo! :(

 

Egentlig så burde jeg endre tilbake til B|Real igjen :\

Jeg også.. Tro meg, du holder deg bedre enn meg. Haha.

 

Og ja, Sorry for at jeg tydeligvis har for god hukommelse, og at jeg var for lat til å gå tilbake og sjekke hvordan du skriver nicket ditt nå. :p

Film? Hva slags film? :blink:

Må være av adawen i såfall.. Tipper han er dylusional. Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Husker det som det var i går at vi hadde kronerulling på vibb til darkness| og adawen :D

Hehe, jeg har den faktisk enda. Wink wink! :p

Jeg hadde bilde av den i hånden ved siden av en colaboks. Jeg hadde lagt bilde ut på den usannsynlig dårlige hjemmesiden min, og da jeg fikk ny jobb så hadde kollegaene mine googlet meg. De husker det enda.. Noen ting sitter seg tydeligvis i hjernebarken.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har den faktisk enda. Wink wink! :p

Jeg hadde bilde av den i hånden ved siden av en colaboks. Jeg hadde lagt bilde ut på den usannsynlig dårlige hjemmesiden min, og da jeg fikk ny jobb så hadde kollegaene mine googlet meg. De husker det enda.. Noen ting sitter seg tydeligvis i hjernebarken.

Ha-ha. :p

 

Jeg er glad ingen av de jeg jobber med er kyndige nok til å drive og google etter ting. Som sannsynligvis er grunnen til at en av oppgavene mine er bokstavelig talt å "google etter fakta og bakgrunnsstoff til sakene". :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...