Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kanskje bakteriene fra de forskjellige stedene fører krig og utsletter hverandre?

 

Hvis jeg har sex med to forskjellige menn på samme dag, og begge spruter i meg, vil spremiene sloss da?

 

Edit: Altså, vil de skjønne at det er fra feil gromstaur?

Endret av Melilot
Lenke til kommentar

Jeg greide ta begge beina bakk naken for mange år siden, å suge seg selv da var null problem da. Men nå er jeg for stiv i ledene til det

Autofellatio inngår blant annet i flere eldgamle skapelsesmyter og det hevdes at man kan oppnå en høyere bevissthetstilstand gjennom autofellatio. Hvis jeg var deg ville jeg gitt det et forsøk til.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg må steppe opp treninga igjen, og trappe ned godis. Buksene begynner å bli trange. Sukk.

Kjenner til det samme sjæl, jeg måtte gå opp en tomme i buksestrl når jeg kjøpte bukse igår. Ikke det at jeg bruker sånn kjempe store bukser fra før av, men irriterende. De gamle buksene passer fortsatt da!

Lenke til kommentar

 

 

Vi skulle ikke tatt å laget en mer livlig versjon av trondviggo sin forklaring. Får sikkert med oss datasmurf som forteller.. "vår fortelling begynner da melilot nettopp har blitt nedspermet av to menn samtidig.."

 

Nedspermet av to menn, høres drastisk ut. Tror ikke to menn klarer å sperme meg ned, tror vi må øke med 3.

Og de skal jo sperme i meg, ikke på meg.

Lenke til kommentar

 

Ikke klag sånn. Du får samle det opp og fikse det selv etterpå.

 

Jo, jeg klager. Vi skulle se om det ble slosskamp.

 

IKKE heng deg opp i spermingen! Det er jo dramatiseringen som er viktig, det må jo virke troverdig

 

Hvor spermen havner er jo det viktigste.

Endret av Melilot
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...