Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Vi skulle ikke tatt å laget en mer livlig versjon av trondviggo sin forklaring. Får sikkert med oss datasmurf som forteller.. "vår fortelling begynner da melilot nettopp har blitt nedspermet av to menn samtidig.."

 

sedseller = ungdomsskoleelever og eggcelle = videregående skole.

 

Se, så mange som hopper av lasset! Vi har dårlige skolesystemer i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner til det samme sjæl, jeg måtte gå opp en tomme i buksestrl når jeg kjøpte bukse igår. Ikke det at jeg bruker sånn kjempe store bukser fra før av, men irriterende. De gamle buksene passer fortsatt da!

Vi får få ræva i gir begge to :p

 

Har klart det før, skal klare det nå og. Positive tanker og alt sånn skit.

Lenke til kommentar

 

Jo, jeg klager. Vi skulle se om det ble slosskamp.

 

Er det ikke lettere å se det på utsiden uansett?

Hvis jeg hadde hatt noe mellom beina å suge, så hadde jeg nok prøvd en gang. Men jeg måtte først ha forsikret meg om at døra var låst og gardinene trukket for, for det synet unner jeg ingen.

 

Okei: Om du hadde vært myk nok til å slikke deg selv, ville du ikke da gjort det?

Lenke til kommentar

Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8 og Jeg skal være på jobb i morgen kl 8. Sånn det burde hjelpe :yes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8,Jeg skal være på jobb i morgen kl 8 og Jeg skal være på jobb i morgen kl 8. Sånn det burde hjelpe :yes:

For noen må det drastiske metoder til.

 

 

 

Det hadde vært noe!

Jupp, bare si ifra når du er her så kan jeg gå tur med deg på ryggen.

Lenke til kommentar

b

b

b

<------

Come here, tiger.

 

 

Ikke rett under nesa di, for der er nissen :xmas:

 

Hvorfor var jeg dum nok til å ta på meg nattevakt i natt? Jobba dag, og sov ikke etter jobb, for da var det kommet nytt leketøy på Posten. Smart :--D

Fordi du ønsker å hallusinere. mhm.

 

(åssen leketøy btw? ;) )

 

 

 

Jeg er bare dum og er fortsatt våken :nei:

Jeg er fortsatt våken, men i motsetning til deg ikke dum. (er iallfall det jeg liker å tro)

Lenke til kommentar

@Nudelpus: Elsker å sovne gjentatte ganger på T-bane/tog, det lille strekket jeg skal. Er nok derfor. Og så er det jo deilig med en god dose selvpining fra tid til annen.

 

Leketøyet er en ny skikkelig kraftig elektrisk sak. Ordentlig gledesspreder. Må bare få kjørt den inn først :dremel:

 

--------

 

Hva gjør alle dere andre oppe, da? Ikke fornuftige nok til å legge dere?

Endret av j--
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...