Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Facebook profilbilde:

 

Er det høyst uvanlig for gutter å ta bildet av seg selv i speilet, slik at kameraet/telefonen er med på bilde? :o Vet at jenter gjør det - og at det er godtatt for dem, men for gutter? :p Så sykt lame spørsmål, men jeg tok nettopp 85 bilder av meg selv. 75 av de med at Digitalt Kamera, og samtlige bilder søg. Så tok jeg 10 med telefonen min, der 5 av de var av meg selv i speilet. Kun de ble jeg fornøyd med. Hva er samfunnets teite regler for dette? :p Jeg poser ikke som en douchebag eller ser teit ut - jeg ser rimelig respektabel ut med et fint smil. Men.. telefonen er med på bildet.. Shieeeet.

Lenke til kommentar

Facebook profilbilde:

 

Er det høyst uvanlig for gutter å ta bildet av seg selv i speilet, slik at kameraet/telefonen er med på bilde? :o Vet at jenter gjør det - og at det er godtatt for dem, men for gutter? :p Så sykt lame spørsmål, men jeg tok nettopp 85 bilder av meg selv. 75 av de med at Digitalt Kamera, og samtlige bilder søg. Så tok jeg 10 med telefonen min, der 5 av de var av meg selv i speilet. Kun de ble jeg fornøyd med. Hva er samfunnets teite regler for dette? :p Jeg poser ikke som en douchebag eller ser teit ut - jeg ser rimelig respektabel ut med et fint smil. Men.. telefonen er med på bildet.. Shieeeet.

Hmm, ser noen gutter gjør det. Jeg har aldri, eller en gang for 2 år siden ellerno, men det bildet er sletta. Har noen venner som gjør det, jeg synes de bildene ofte blir ok, men føler meg selv veldig feminin om jeg skulle gjort det selv. Så jeg blir heller tagget i bilder eller finner noen bilder andre har tatt av meg og tar som oftest bilder og klipper vekk neon av de andre rundt ellerno for profilbilde (:

Lenke til kommentar

Facebook profilbilde:

 

Er det høyst uvanlig for gutter å ta bildet av seg selv i speilet, slik at kameraet/telefonen er med på bilde? :o Vet at jenter gjør det - og at det er godtatt for dem, men for gutter? :p Så sykt lame spørsmål, men jeg tok nettopp 85 bilder av meg selv. 75 av de med at Digitalt Kamera, og samtlige bilder søg. Så tok jeg 10 med telefonen min, der 5 av de var av meg selv i speilet. Kun de ble jeg fornøyd med. Hva er samfunnets teite regler for dette? :p Jeg poser ikke som en douchebag eller ser teit ut - jeg ser rimelig respektabel ut med et fint smil. Men.. telefonen er med på bildet.. Shieeeet.

 

Kan ikke du påta deg å gjennomføre dette sosiale eksperimentet på vegne av oss alle?

Er du under 12 år, er det godtatt på grunnlag av at du ikke vet bedre.

 

Det virket da som om folk fant det underholdende nok i går.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...