Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at det koster skjorta å reise her i Norge. 18000 til Sydney for én person, liksom. Ikke rart folk her må jobbe som gal for å få råd til å dra noe sted.

 

Hvis du betaler 18k til Sydney, så...tja.

 

Mellom 8-10k er mer realistisk. Søkte på noen random datoer ila. høsten. De fleste datoer lå på 8-9k.

 

 

Merk at ingenting kan kjøpes på denne nettsiden.Det er kun en søkemotor for å finne mulige routings og fares.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merk at ingenting kan kjøpes på denne nettsiden.Det er kun en søkemotor for å finne mulige routings og fares.

 

Det står jo med rød skrift på sida. Men ja, du må kjøpe den et annet sted. F.eks. direkte hos flyselskapet om det er et enkelt, eller samarbeidspartnere, som står for hele turen.

Lenke til kommentar

Forferdelige seter og dårlig benplass for det meste. Det har irritert vettet ut av meg siden de startet opp.

Samt at hvis jeg skal reise noen steder med dem, må jeg som nesten alltid innom Oslo, og det tar lenger tid, noe som også irriterer meg.

 

Bortsett fra det, er de vel greie nok, selv om jeg personlig alltid har vært en favoritt av Braathens SAFE. Med andre ord har jeg ikke mye til overs for SAS heller.

Widerøe er greie nok.

Lenke til kommentar

Forferdelige seter og dårlig benplass for det meste.

 

Hvor jævla stor er du, egentlig? Jeg er jævlig stor, men hadde fremdeles mer enn god nok plass til beina mine og alt annet. Setene var også helt på det jevne.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Hvor jævla stor er du, egentlig? Jeg er jævlig stor, men hadde fremdeles mer enn god nok plass til beina mine og alt annet. Setene var også helt på det jevne.

Jeg har lange bein og er bred.

 

I motsetning til?

KLM, Air France, Lufthansa, Icelandair, Continental, og så vidt jeg husker, Northwest Airline.

Lenke til kommentar

KLM, Air France, Lufthansa, Icelandair, Continental, og så vidt jeg husker, Northwest Airline.

 

Alle eco-seter er tilnærmet helt like. For alle (store) selskaper i ca. hele verden.

 

Det er maks et par inches forskjell her og der.

 

Det er first og businessproduktene som skiller. F.eks KLM har jo et av de aller kjipeste businessproduktene, men i forhold til eco er det jo som å ha en egen palmeøy i Stillehavet.

Lenke til kommentar

Jeg har lange bein og er bred.

 

 

KLM, Air France, Lufthansa, Icelandair, Continental, og så vidt jeg husker, Northwest Airline.

 

KLM sine langdistansefly er forferdelige i alle fall. Men lokalflyene deres er kanskje ikke så ille. Lenge siden jeg har flydd med Norwegian. BA sine er ikke så ille når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...na-vm/28270079/

 

jøss. Gikk på barne & ungdomsskolen med han i trinnet under, husker det var sånn svømmedag da jeg gikk i sjetteklasse, han svømte sånn mer enn dobbelt så raskt som de andre på sitt trinn. Kult å se at folk jeg har kjent/kjent til/kjenner har begynt å bli kjent og den slags

 

Jeg velger å se på dette som inspirasjon til at jeg skal oppnå noe med mine talenter også

Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...