Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Merk at Bergen var førstevalget.

Ikke fordi jeg ikke ville til Oslo. Det er jo ikke sånn at jeg kunne velge og vrake. Fattig som jeg er. :p

 

Ser at det koster skjorta å reise her i Norge. 18000 til Sydney for én person, liksom. Ikke rart folk her må jobbe som gal for å få råd til å dra noe sted.

Lenke til kommentar

Ikke fordi jeg ikke ville til Oslo. Det er jo ikke sånn at jeg kunne velge og vrake. Fattig som jeg er. :p

 

Ser at det koster skjorta å reise her i Norge. 18000 til Sydney for én person, liksom. Ikke rart folk her må jobbe som gal for å få råd til å dra noe sted.

 

Sydney er ikke i Norge.

 

Hvem må jeg suge for og få en egen sånn tittel?

 

Du får ikke om du spør, så nå er det for seint.

 

 

"Do not miss doses"

 

Dosen min er ikke særlig bra definert. Jaja. :p

Lenke til kommentar

Ja, skjønner jo det, men atten-fucking-tusen? Selv om det er på andre siden av jorda synes jeg det er en drøy pris på en flybillett.

 

Handler ikke bare om avstand heller, når det lett koster et par tusenlapper for en vestlending å fly til Oslo.

Lenke til kommentar

Ikke fordi jeg ikke ville til Oslo. Det er jo ikke sånn at jeg kunne velge og vrake. Fattig som jeg er. :p

 

Ser at det koster skjorta å reise her i Norge. 18000 til Sydney for én person, liksom. Ikke rart folk her må jobbe som gal for å få råd til å dra noe sted.

Interessant nok er det tidvis billigere å reise til og fra Sydney enn å dra hele veien frem og tilbake med Hurtigruta. Dyre saker. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Der jeg søkte kostet det 18. Søkte bare på Norwegian og flyreiser.no da.

 

Edit: pris avhenger jo veldig av årstid. Jeg søkte for Desember. Men i mange tilfeller er det billigere å reise om vinteren/høsten enn om sommeren.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...