Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, for en herlig og gastronomisk tur dette har vært. Fra den første svela på Halsa-ferga i går, til baconpølsa med Iduns pølsedressing (eneste grunnen til at jeg kjøpte ei pølse) på Statoil på Berkåk for noen timer siden.

 

Nå skal jeg prøve ut den nye dineren som har kommet her, som folk skryter sånn av. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Husker å ha hørt at smak endres over tid.

Sant det, men hadde aldri spist hamburgere med ketchup på før fordi jeg aldri har vært særlig glad i ketchup. Det er jeg fremdeles ikke, men det smaker ikke ketchup når man har det på en hamburger i brød med mye annet på. Smaken harmonerer med resten av burgeren. Jeg har bare antatt at siden karbonader (uten brød) ikke er noe særlig godt med ketchup så var ikke hamburgere det heller. Så feil kan man ta.

Lenke til kommentar

Ah, for en herlig og gastronomisk tur dette har vært. Fra den første svela på Halsa-ferga i går, til baconpølsa med Iduns pølsedressing (eneste grunnen til at jeg kjøpte ei pølse) på Statoil på Berkåk for noen timer siden.

 

Nå skal jeg prøve ut den nye dineren som har kommet her, som folk skryter sånn av. Gleder meg!

 

Jesus.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke spise gourmet for at noe skal være gastronomisk, hansegutt. Og uansett hvor ræva pølsa smaker, så blir alt så mye bedre med Iduns pølsedressing, som jeg nevnte var eneste grunn til at jeg faktisk kjøpte ei pølse.

 

Han der skulle vært avlivet, makan til ubrukelig menneske.

Elvis? Riktignok er han irriterende, men det får da være måte på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Vi har en gruppe på facebook for jentene fra ungdomsskole klassen. Det er noen av jentene som har blokkert seg mot å bli lagt til.

Tror noen hater meg uten å si noe helt sikkert. HAHAHA

 

Hva snakker dere om der?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...