Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp. Du forventer ikke at en syv år gammel pike som bare vil spille Josefine-spillene eller Pixeline eller Mulle Mekk eller hva søren skal sette seg inn i en linux-distro. Da er det like greit med Windows.

 

Men for å ta noe annet enn en OS-debatt, Elektrisk Regn er fortsatt noe av det beste jeg har hørt av nyveiv. Håper jeg en gang får se dem live.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elektrisk Regn. Herlig samfunnskritisk nyveiv fra Bergen. Og i motsetning til flere andre nyveivband, er de mer inspirert av Pink Floyd enn Sex Pistols, og kan mer enn tre grep på gitaren. ;)

 

Lycan, nei, det gjør ikke det. Windows er ganske rett frem sånn sett. Skru på maskina, sett i CD-en, (installer,) spill. No stress what so ever.

 

Kan for øvrig også nevne for de som interesserer seg for det, så er dagens Vær-Sjur nettopp publisert. Dere vet hvor dere finner det osv.

Lenke til kommentar

Og å sette seg inn i Windows krever absolutt ingenting, hva?

 

Her må jeg si meg enig med Lycantrophe. Windows er ikke nødvendigvis så jævla rett frem det heller. Det bare virker sånn når vi er så vant med å bruke det. Hadde jeg som en liten drittunge kun brukt Linux, hadde det vært det mest selvfølgelige å bruke kontra Windows, og løsninger i Windows hadde virka så latterlige og vriene.

 

Nå bruker jeg Windows selv, men gidder ikke akkurat fronte det på samme måte som Datasmurf. Jeg ser at Linux er overlegen Windows i det meste, men jeg har bare ikke satt meg inn i det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...