Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å Sjur, du er så skitten.

 

Regner med det er en større samling diskusjon.no-bilder i den safen der enn de du nevnte over :]

Ikke i den safen. :p

Men jeg har ikke kvittet meg med bildesamlingen, for å si det sånn. Den er bare ikke lagret lokalt lenger. Så ingen grunn til å ha den liggende å ta opp plass når jeg ikke lenger lagrer alle bilder jeg kommer over. En gang må man jo vokse opp og innse at slike ting er litt creepy.

 

e: Leif.

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har det sensurerte bildet på en CD-R i en safe, sammen med bildet av Gisle sin stump og Lars i bar overkropp. :p

 

Og diverse bilder jeg har tatt som festfotograf opp gjennom årene. Det skjer mye rart på bygda, og i ettertid har jeg funnet ut at visse bilder er det best å ikke ha på maskina, sånn i fall man får besøk av kjærestene deres. :p

Finnes det bilder av forumfolk publisert på forumet/linket til på forumet du ikke har lagret?
Lenke til kommentar

Ikke i den safen. :p

Men jeg har ikke kvittet meg med bildesamlingen, for å si det sånn. Den er bare ikke lagret lokalt lenger. Så ingen grunn til å ha den liggende å ta opp plass når jeg ikke lenger lagrer alle bilder jeg kommer over. En gang må man jo vokse opp å innse at slike ting er litt creepy.

Dere! Se her! Woah, helt sykt hvor gøy man kan ha det på internettforum!
Lenke til kommentar

Finnes det bilder av forumfolk publisert på forumet/linket til på forumet du ikke har lagret?

De siste årene, ja, en god del. Slettet vel også alle bildene av deg, som du ba meg om for mange herrens år siden, og har derfor ingen bilder av deg lenger.

 

Hvem er Nora?

Du har ikke vært her lenge nok.

 

Dere! Se her! Woah, helt sykt hvor gøy man kan ha det på internettforum!

Åh, det gjelder ikke bare forumet. Facebook, Nettby, Blink, deiligst, penest, folks hjemmesider etc.

Lenke til kommentar

Hvem er Nora?

Hvordan mener du det skal kunne forklares? :p Det er allerede kommet frem at det var en bruker som pleide å være aktiv i dnfk. Så ble det stjålet og offentligjort noen, ehm, avslørende bilder av henne. På mange vis avslørende, ikke bare fysisk. Hun forsvant en stund etter det. Men det tror jeg er det som er lov å si uten at det kommer en moderator og sier fy.

De siste årene, ja, en god del. Slettet vel også alle bildene av deg, som du ba meg om for mange herrens år siden, og har derfor ingen bilder av deg lenger.

Nå kan jeg angre nå. Er ett av dem jeg gjerne skulle hatt tak i, men har det ikke selv lengre. :p
Lenke til kommentar

Hvordan mener du det skal kunne forklares? :p Det er allerede kommet frem at det var en bruker som pleide å være aktiv i dnfk. Så ble det stjålet og offentligjort noen, ehm, avslørende bilder av henne. På mange vis avslørende, ikke bare fysisk. Hun forsvant en stund etter det. Men det tror jeg er det som er lov å si uten at det kommer en moderator og sier fy.

Nå kan jeg angre nå. Er ett av dem jeg gjerne skulle hatt tak i, men har det ikke selv lengre. :p

Lurer på om ikke Adrian fikk tak i bildene, du får spørre ham. :p

 

Jeg synes vi kan gjenopplive prostitusjonstråden.

Lenke til kommentar

Lurer på om ikke Adrian fikk tak i bildene, du får spørre ham. :p

 

Jeg synes vi kan gjenopplive prostitusjonstråden.

Det der var en fæl quoting av meg. Det høres ut som om jeg vil ha Nora-bildene, jo. Og la meg bare ha det sagt, det vil jeg ikke. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...