Datasmurf Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Oh yes! Betyr dette at jeg ikke kan drikke deg under bordet på en brun pub i Trondhjem likevel?
TheKims Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Betyr dette at jeg ikke kan drikke deg under bordet på en brun pub i Trondhjem likevel? En 20 åring må du da klare å drikke under bordet?
Datasmurf Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Joda, jeg kan drikke de aller fleste under bordet, men det handler mer om at siden han nå har makt, kan jeg ikke gjør hva jeg vil med ham lenger.
Shikaru Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 pakka ned regnjakka, ullgensern og ekstra bukse, så nå er jeg klar for 2 uker hjemme i norge hakke vært hjemme sia januar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Amazing, i alle fall med mitt headset.
dysfunctional Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Betyr dette at jeg ikke kan drikke deg under bordet på en brun pub i Trondhjem likevel? Pfft! Det får vi nå se på.
Lovegame Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Betyr dette at jeg ikke kan drikke deg under bordet på en brun pub i Trondhjem likevel? Jeg blir gjerne med på dette. To ganger. På en kveld.
dysfunctional Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Alkis! Alkiser er jo hyggelige og joviale folk, de!
Datasmurf Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Jeg blir gjerne med på dette. To ganger. På en kveld. Jeg er game. Pfft! Det får vi nå se på. Challenge accepted! Ser dere på Kiegla for en omgang sjoelbak, da. Eventuelt på Brukbar siden de selger Staropramen og tillater damping. <3 pakka ned regnjakka, ullgensern og ekstra bukse, så nå er jeg klar for 2 uker hjemme i norge hakke vært hjemme sia januar Husk støvler og dykkerutstyr.
Primer4 Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Ok da hadde jeg runnet Dragon Age Origins for tredje gangen siden det først kom ut. Vurderer å installere Dragon Age 2 nå MEN jeg husker absolutt ingenting av det spillet bortsett fra at jeg var skuffet å syntes det var ganske meh, (Er likevel 110% sikker på at jeg har spilt det og runnet det.) Det er det eneste spillet jeg ikke husker noe av historie eller lignende fra, har funnet ut de par ukene jeg har gamet DA:O at mange av de tingene jeg mente var i toeren faktisk var derfra. Synes det er er veldig merkverdig da jeg stortsett kan gjenfortelle historien og gameplayet til alt jeg har runnet siden jeg spilte meg igjennom Rayman som fulgte med ps'en da jeg var 6/7. Forstår ikke hvordan noe kan ha vært så middelmådig at det rett og slett har blitt visket vekk fra hukommelsen, er det i det hele tatt mulig?? Jeg blir gjerne med på dette. To ganger. På en kveld. Alkohol dreper jo gainz, da er gaming sunnere
Lovegame Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Jeg er game. Flott! Må bare vente til August, flytter ikke ned dit før da. Alkohol dreper jo gainz, da er gaming sunnere Er jo sommer. :(
L4r5 Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Han fyren på Live @ Apollo på BBC HD har faen meg tatt noe jeg vil prøve.
Primer4 Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Han fyren på Live @ Apollo på BBC HD har faen meg tatt noe jeg vil prøve. Kult av deg å gi headsup samtidig som det slutter. Er jo sommer. :( Sant nok
Datasmurf Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Flott! Må bare vente til August, flytter ikke ned dit før da. Woop.
L4r5 Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 Kult av deg å gi headsup samtidig som det slutter. Sorry. Jeg satt og svitsja. Visste ikke det snart var ferdig.
Need44speed Skrevet 27. juni 2013 Skrevet 27. juni 2013 (endret) hvis jeg får en mail av person A så videresender jeg den til person B kan person A se at jeg har videresendt? hvis ja, går det an å slette en mail man har sendt? er noe skolegreier Endret 28. juni 2013 av Bork Laser
TheKims Skrevet 28. juni 2013 Skrevet 28. juni 2013 Han fyren på Live @ Apollo på BBC HD har faen meg tatt noe jeg vil prøve. Du har nok prøvd det, men bare glemt.
Anbefalte innlegg