Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du å si at du ikke allerede gjør dette daglig? Uhørt!

Det virker som om hun tenker på meg.

Tenkte tråden denne tråden ble ødelagt etter at jeg begynte å henge her, men tok visst feil.

Nei, du er jo en av gutta.

• Liker 1
Skrevet

Tenkte tråden denne tråden ble ødelagt etter at jeg begynte å henge her, men tok visst feil.

Er jeg som er ute å forderver nå..

Det virker som om hun tenker på meg.

Innbilsk

Skrevet

Er jeg som er ute å forderver nå..

Forderver jeg og, så du er ikke alene. Men liker bedre å komme med noen spydige kommentarer/punchlines, enn slike setninger som;

Pus, hvis du vil ha BJ så behøver du bare spørre vetdu
Skrevet

Forderver jeg og, så du er ikke alene. Men liker bedre å komme med noen spydige kommentarer/punchlines, enn slike setninger som;

Haha, den er en slager faktisk!

Og jeg snakker til deg på fb straks!!!

Skrevet

Det skal mer til enn noen jenter for å ødelegge denne tråden. Den er som en zombiemutant. Seiglivet, haltende og ustoppelig.

Skrevet

Det skal mer til enn noen jenter for å ødelegge denne tråden. Den er som en zombiemutant. Seiglivet, haltende og ustoppelig.

Fordi om den er ustoppelig, i form av at tråden ikke dør ut, betyr det ikke nødvendigvis at kvaliteten er bra.

Skrevet

Fordi om den er ustoppelig, i form av at tråden ikke dør ut, betyr det ikke nødvendigvis at kvaliteten er bra.

Tror ikke denne tråden har kvalifisert som "bra" noen sinne.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...