cowboy bob Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Pulp Fiction = 1994. Ketchup Song = 2002. Mao, nei. Det kan umulig stemme, jeg hørte vitsen før 2002.
Eplefe Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Ja, har så sykt pms....... Nei, denne sykdommen kalles jævelskap og slår til før jeg får mensen. Bare for å være litt mer presis: det er dette jeg snakker om, ikke at du blir provosert eller reagerer, det må du gjerne gjøre, men at du presiserer at du reagerer som du gjør fordi du er PMS. Du har samme retten til å bli irritert og provosert som alle andre, men å skylde på livmoraktiviteten din underminerer din egen reaksjon, og by proxy andre jenter sin. Når noen spør om du har mensen fordi du er sur, så er det irriterende enten det stemmer eller ikke, fordi jeg er sur med grunn, ikke fordi livmoren min har kjørt renseprogrammet. Derfor synes jeg at å rope PMS er teit. Ikke fordi jeg ikke tror på at du muligens har forferdelig PMS, eller fordi jeg synes du var drittsekk (selv om jeg i retrospekt ser at det kan virke litt sånn). Poenget mitt var at du ikke trenger å unnskylde oppførselen din, du har lov å bli provosert uansett hvordan du ligger an med eggløsning. 3
Slimda Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Det kan umulig stemme, jeg hørte vitsen før 2002. Åja, ketchup-vitsen? Trodde du mente sangen...
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Bare for å være litt mer presis: det er dette jeg snakker om, ikke at du blir provosert eller reagerer, det må du gjerne gjøre, men at du presiserer at du reagerer som du gjør fordi du er PMS. Du har samme retten til å bli irritert og provosert som alle andre, men å skylde på livmoraktiviteten din underminerer din egen reaksjon, og by proxy andre jenter sin. Når noen spør om du har mensen fordi du er sur, så er det irriterende enten det stemmer eller ikke, fordi jeg er sur med grunn, ikke fordi livmoren min har kjørt renseprogrammet. Derfor synes jeg at å rope PMS er teit. Ikke fordi jeg ikke tror på at du muligens har forferdelig PMS, eller fordi jeg synes du var drittsekk (selv om jeg i retrospekt ser at det kan virke litt sånn). Poenget mitt var at du ikke trenger å unnskylde oppførselen din, du har lov å bli provosert uansett hvordan du ligger an med eggløsning. Haha, okei. Nå skjønner jeg. Neste gang jeg er sinna så skal jeg bare være sinna. Bare følte for å dele det, men nå skal jeg være provosert uten å forsvare meg. Du er awesome.
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Oioioi, tøffing du. Ja, jeg skal ha et sitat. Det her er noe jeg har hatt lyst til siden jeg var 16. Gjennomtenkt, med andre ord.
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Gjennomtenkt, med andre ord. Jeg liker ikke svisker
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Fint sitat. Tar seg sikkert godt ut på siden av nakken eller rett over stumpen.
Datasmurf Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Var den kom an ketchup vitsen populær i Norge før pulp fiction? Jeg hørte den for første gang etter at filmen kom ut så jeg trenger noen gamliser til å hjelpe meg Den med to tomater som går over gata, og så blir den ene påkjørt og den andre sier: "Kom igjen, ketchup!"? For ja, jeg hørte den mye som liten, den var overalt. Det var den første vitsen jeg lærte meg og vi har det på film at jeg forteller den til dagmammaen min i en alder av 3 år, så ja. Den var både kjent og populær før Pulp Fiction. Jeg er forøvrig født i 1986.
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Fint sitat. Tar seg sikkert godt ut på siden av nakken eller rett over stumpen. Takk, kan godt dedikere sitatet til deg
Datasmurf Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Da hadde jeg heller gått for en backpiece med: "På en skala fra 1 til 10, hvor elitistisk er Lycan? Om du svarte noe annet enn 11, tar du feil." Endret 20. februar 2013 av Datasmurf
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Tenkte jeg heller skulle ta "all my friends are dead. lol, jk"
Sexylubb1 Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Noen burde tatovere en sommerfugl over rompa til LD. Men ikke på McH, for han hadde bare gjort det om til en ironisk tattis. 1
Datasmurf Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Jeg skulle ønske jeg var hjemme og sov i stedet for jobb for å tjene penger. Mad-Croc smaker kaktus, irriterer meg at begge butikkene jeg var innom før jobb var tomme for Red Bull.
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Har på meg genser meg åpen rygg og føler meg egentlig litt 15 år igjen. Men jeg elsker denne genseren fordi. Selv om man kan se valkene mine! MWHQAHAAHAHAAAHAHWQA
Lycantrophe Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Det siste denne tråden trengte var ENDA et oppmerksomhetssykt kvinnfolk. 1
Heddy Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Kanskje vi skal rekrutette flere kyniske grinebitere og? Kjøre skikkelig plakatkampanje, så kommer de løpende.
Freidig Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Kan jo invitere noen flere.. Så blir det KG drama.
Anbefalte innlegg