Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har så sykt pms....... :green::w00t:

Nei, denne sykdommen kalles jævelskap og slår til før jeg får mensen.

Bare for å være litt mer presis: det er dette jeg snakker om, ikke at du blir provosert eller reagerer, det må du gjerne gjøre, men at du presiserer at du reagerer som du gjør fordi du er PMS. Du har samme retten til å bli irritert og provosert som alle andre, men å skylde på livmoraktiviteten din underminerer din egen reaksjon, og by proxy andre jenter sin. Når noen spør om du har mensen fordi du er sur, så er det irriterende enten det stemmer eller ikke, fordi jeg er sur med grunn, ikke fordi livmoren min har kjørt renseprogrammet. Derfor synes jeg at å rope PMS er teit. Ikke fordi jeg ikke tror på at du muligens har forferdelig PMS, eller fordi jeg synes du var drittsekk (selv om jeg i retrospekt ser at det kan virke litt sånn). Poenget mitt var at du ikke trenger å unnskylde oppførselen din, du har lov å bli provosert uansett hvordan du ligger an med eggløsning.

• Liker 3
Skrevet

Bare for å være litt mer presis: det er dette jeg snakker om, ikke at du blir provosert eller reagerer, det må du gjerne gjøre, men at du presiserer at du reagerer som du gjør fordi du er PMS. Du har samme retten til å bli irritert og provosert som alle andre, men å skylde på livmoraktiviteten din underminerer din egen reaksjon, og by proxy andre jenter sin. Når noen spør om du har mensen fordi du er sur, så er det irriterende enten det stemmer eller ikke, fordi jeg er sur med grunn, ikke fordi livmoren min har kjørt renseprogrammet. Derfor synes jeg at å rope PMS er teit. Ikke fordi jeg ikke tror på at du muligens har forferdelig PMS, eller fordi jeg synes du var drittsekk (selv om jeg i retrospekt ser at det kan virke litt sånn). Poenget mitt var at du ikke trenger å unnskylde oppførselen din, du har lov å bli provosert uansett hvordan du ligger an med eggløsning.

Haha, okei. Nå skjønner jeg. Neste gang jeg er sinna så skal jeg bare være sinna. Bare følte for å dele det, men nå skal jeg være provosert uten å forsvare meg.

Du er awesome. :green:

Skrevet

Var den kom an ketchup vitsen populær i Norge før pulp fiction? Jeg hørte den for første gang etter at filmen kom ut så jeg trenger noen gamliser til å hjelpe meg

Den med to tomater som går over gata, og så blir den ene påkjørt og den andre sier: "Kom igjen, ketchup!"?

For ja, jeg hørte den mye som liten, den var overalt. Det var den første vitsen jeg lærte meg og vi har det på film at jeg forteller den til dagmammaen min i en alder av 3 år, så ja. Den var både kjent og populær før Pulp Fiction. Jeg er forøvrig født i 1986.

Skrevet (endret)

Da hadde jeg heller gått for en backpiece med:

"På en skala fra 1 til 10, hvor elitistisk er Lycan?

Om du svarte noe annet enn 11, tar du feil."

Endret av Datasmurf
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg var hjemme og sov i stedet for jobb for å tjene penger.

Mad-Croc smaker kaktus, irriterer meg at begge butikkene jeg var innom før jobb var tomme for Red Bull.

Skrevet

Har på meg genser meg åpen rygg og føler meg egentlig litt 15 år igjen. Men jeg elsker denne genseren fordi. Selv om man kan se valkene mine! MWHQAHAAHAHAAAHAHWQA

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...