Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irrelevant. Det er skolesystemet er som er hinsides utdatert. Det finnes mange bedre måter å lære folk på, enn dagens metoder.

Jeg f.eks, er nesten dømt til og stryke i matte pga at jeg rett og slett sliter enormt med det. Og det synes jeg faktisk er feil. Enn så mye en kan diskutere min vilje til å jobbe.

Skrevet

Jeg f.eks, er nesten dømt til og stryke i matte pga at jeg rett og slett sliter enormt med det. Og det synes jeg faktisk er feil. Enn så mye en kan diskutere min vilje til å jobbe.

Har du sett på den Khan-siden?

Skrevet

Har du sett på den Khan-siden?

Ja, gjorde det. Men det er bare litt vanskelig føler jeg og sitte å se på alle de videoene, finner matte grusomt kjedelig i tillegg. Men vil jo såklart bestå med en toer i det minste.

Skrevet

Jeg har kastet ut noen tomflasker jeg har samlet på i årevis og noen tomme esker. Angsten kommer sigende allerede og jeg er på nippet til å gå og hente flaskene igjen. Hjelp.

Skrevet

Gå og hent de :D stakkars tomflasker, selg de på finn :p sikkert noen som vil ha noen tomme flasker XD.

Husker jeg hadde en lille hammer coca cola ettersom det var mesterskap der :p. i 94?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Venter til piratbayen er oppe igjen!

Skrevet

Ja, gjorde det. Men det er bare litt vanskelig føler jeg og sitte å se på alle de videoene, finner matte grusomt kjedelig i tillegg. Men vil jo såklart bestå med en toer i det minste.

Hva slags matte driver du med ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...