Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Krysser fingrene for at en slutty, blodig sykepleier stikker innom her for å kjøpe en pølse, slik at jeg kan tilby henne min egen.

Hvor er det du jobber? Nattevakt på Narvesen på et sykehus eller noe? :p

Haha, har mange morsomme historier fra en venn som jobber på et sykehus da han har stått i køen der.

Endret av Zeromac
Skrevet

Hvor er det du jobber? Nattevakt på Narvesen på et sykehus eller noe? :p

Haha, har mange morsomme historier fra en venn som jobber på et sykehus da han har stått i køen der.

Bensinstasjon.

Med tanke på at det er masse halloween-fester i området, så hadde det passet meg veldig fint med et slags sykepleier-kostyme, men jeg er åpen for det meste.

Skrevet
Med tanke på at det er masse halloween-fester i området, så hadde det passet meg veldig fint med et slags sykepleier-kostyme, men jeg er åpen for det meste.
Alltid lurt litt på hva slags folk som jobber på bensinstasjon på natta. Jeg og en kamerat kjører alltid innom en Statoil på vei hjem fra byen, og det er alltid samme fyren som jobber.
Skrevet

Alltid lurt litt på hva slags folk som jobber på bensinstasjon på natta. Jeg og en kamerat kjører alltid innom en Statoil på vei hjem fra byen, og det er alltid samme fyren som jobber.

Folk som trenger penger og ikke har noe skole på siden.

Skrevet

Når jeg jobbet som vikar på Statoil fikk jeg ihvertfall 190 i timen under nattvaktene. Riktignok var jeg der gjennom vikarbyrået til en venn, og jeg jobbet mer eller mindre 1 gang i uka.

Skrevet (endret)

Hva er timeslønna på nattestid? Og når begynner og slutter skiftene dine?

180 i timen. Jobber fra 00:00 til 08:00, 14 dager i måneden.

Endret av Kammizez
Skrevet

180 bare? Det er ikke verdt å ofre for en nattevakt synes jeg.

Jeg er desperat nok. Jeg var på grensen til å prostituere meg. Finnes grenser for hvor lenge du kan betale en fartsbot på kredittkort.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...