Slimda Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Hvem snakker vi om? Min sjefs sjefs sjef. Han med strikkalue. Ikke på allmøtene i kantina også? Allmøte i kantina er frivillig, og vanligvis bare når det er noen som feirer bursdag og har kake med. Jeg er selvfølgelig der for å prøvesmake kaka. Gjerne 3-4 ganger også.
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Allmøte i kantina er frivillig, og vanligvis bare når det er noen som feirer bursdag og har kake med. Jeg er selvfølgelig der for å prøvesmake kaka. Gjerne 3-4 ganger også. Sånn har jeg det på jobb og.
Anonym259235 Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Tror jeg gikk forbi Lars Vaular for noen uker siden. Awesome??!! Når du snakker om det, kom jeg på at jeg sto i kø med han ene fra Karpe Diem på flyplassen for ikke så lenge siden.
Primer4 Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Satt på fly med de 2 fra ralph myers i plassene bak meg engang, har også sett lars vaular på bussen :O Veit, jeg er vill ass.
settings Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 jeg så meg selv i speilet, duger det? Oppdate på mopeden: Den har nå blitt 4 år og er i vil ikke humørd Jeg går å dytter. jeg gir bensin. jeg gir startgass, jeg dytter utfor bakker. jeg dytter opp bakkene mens pulsen går i hundre, melkesyra svir i bein og armer. jeg sparker i dekker jeg setter den i garasjen og går inn.
Anvlaibar Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Har møtt Kåre Conradi på pissoaret på Ikea. Hva vinner jeg og hvor kan jeg hente premien?
Kammizez Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Har møtt Kåre Conradi på pissoaret på Ikea. Hva vinner jeg og hvor kan jeg hente premien? Fikk du ta på? 1
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Oppdate på mopeden: Den har nå blitt 4 år og er i vil ikke humørd Jeg går å dytter. jeg gir bensin. jeg gir startgass, jeg dytter utfor bakker. jeg dytter opp bakkene mens pulsen går i hundre, melkesyra svir i bein og armer. jeg sparker i dekker jeg setter den i garasjen og går inn. Å herregud jeg trodde aldri du skulle oppdatere oss. Får faen ikke sove om nettene, går bare og tenker på mopeden din <3
Dørslag Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Har møtt Kåre Conradi på pissoaret på Ikea. Hva vinner jeg og hvor kan jeg hente premien? Ingenting. Tissen hans ligger på internett, så det er ikke noe pris for å ha sett den. 1
settings Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Oppdate på mopeden: Den har nå blitt 4 år og er i vil ikke humørd Jeg går å dytter. jeg gir bensin. jeg gir startgass, jeg dytter utfor bakker. jeg dytter opp bakkene mens pulsen går i hundre, melkesyra svir i bein og armer. jeg sparker i dekker jeg setter den i garasjen og går inn. Å herregud jeg trodde aldri du skulle oppdatere oss. Får faen ikke sove om nettene, går bare og tenker på mopeden din <3 regna med det, redda natta di der?
Kammizez Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Ingenting. Tissen hans ligger på internett, så det er ikke noe pris for å ha sett den. Nemlig. Alle har sett tissen hans. Det er ikke imponerende før du tar på den.
dysfunctional Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Fikk første parkeringsbot i dag... Jeg er dårlig på å parkere i byen. Oslo
Kammizez Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Fikk første parkeringsbot i dag... Jeg er dårlig på å parkere i byen. Oslo Du gjør det feil. Du skal parkere i et boligområde på tøyen, og ta t-banen inn til sentrum. Enkelt, god plass, og gratis. 1
dysfunctional Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 (endret) Lar aldri bilen stå på Tøyen. For mange svartinger. Trikk/t-bane har jeg aldri tatt, og har ikke tenkt til å begynne med det heller når jeg kun er i Oslo 2 ganger i uka. Endret 13. september 2012 av Zeromac 1
Coffey Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Kan noen her kjapt gi meg linken til oversikten over antall innlegg per måned?
dysfunctional Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Kan noen her kjapt gi meg linken til oversikten over antall innlegg per måned? https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats_user Google "brukerstats diskusjon.no" neste gang 2
settings Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 tror jeg skal legge meg jeg, skulle lage kaffe, glemte kaffepulver i maskinen, glemte å varme melka, glemte sjokoladesausen. så utvanna kald melk smaker ikke godt for de som lurte
Datasmurf Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Gidd å være flisespikker. De fungerer utmerket sammen. Akkurat som død og vær ikke fungerer i det hele tatt. Jeg VET det er flisespikkeri, det var derfor jeg sa "for å være litt ekkel" Det er bare en dum ting som irriterer meg, akkurat som folk som bruker "i forhold til" feil. Det er flisespikkeri og ikke verdens undergang, men jammen irriterer man seg over det likevel ^^ Jeg vet hvordan det er. Jeg er tidvis slik selv. Hovedsaklig når det kommer til særskriving i offentlige dokumenter, reklameplakater og lignende. Og "hvem substantiv", som i "hvem bil skal jeg kjøpe?" og feil bruk av "han / hun" når man skulle brukt "ham / henne" i stedet.
Coffey Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Kan noen her kjapt gi meg linken til oversikten over antall innlegg per måned? http://www.diskusjon...tion=stats_user Google "brukerstats diskusjon.no" neste gang Jeg prøvde faktisk. Fant ingenting. Kanskje jeg suger til å google.
""" Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Fikk du ta på? Regner med at han fikk holde den for han.
Anbefalte innlegg