settings Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 lakke potta da. lurer på når jeg orker lage middag.
settings Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 får opp feilmeldinger på forumet i hytt og pine jo...
Datasmurf Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Her blir det pannekaker i dag. (Se, jeg kan skrive det korrekt også.)
L4r5 Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Jeg har lært broren til dama å lage kjøttkaker i dag så det er det det blit her.
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Sorry, er opptatt med å lage nuddelwok med indrefilet av svin, sopp, løk, hvitløk, jalapeños, bambusskudd, vannkastanjer, squash, paprika og babymais. Jeg snakket ikke til deg. Men fy faen, du er konemateriale. Make me fat plz
Heddy Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 får opp feilmeldinger på forumet i hytt og pine jo... For å være litt ekkel, så er det faktisk ikke noe som heter hytt og pine. Det irriterer meg sånn at folk har funnet opp dette uttrykket.
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Sorry, er opptatt med å lage nuddelwok med indrefilet av svin, sopp, løk, hvitløk, jalapeños, bambusskudd, vannkastanjer, squash, paprika og babymais. Fikser noen dette til meg og?
Datasmurf Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 får opp feilmeldinger på forumet i hytt og pine jo... For å være litt ekkel, så er det faktisk ikke noe som heter hytt og pine. Det irriterer meg sånn at folk har funnet opp dette uttrykket. Vel, frem til DumDum Boys, var ikke "splitter pine" alene noe heller. Du hadde splitter pine gal, og sikkert noen andre også, men ikke bare "splitter pine". Jeg liker hytt og pine, men foretrekker "i hytt og gevær".
Heddy Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Vel, frem til DumDum Boys, var ikke "splitter pine" alene noe heller. Du hadde splitter pine gal, og sikkert noen andre også, men ikke bare "splitter pine". Jeg liker hytt og pine, men foretrekker "i hytt og gevær". Men "hytt og pine" er ikke et nytt uttrykk tatt ut av det blå, det er et feil uttrykk, som egentlig heter hytt og vær. Stor forskjell Hytt og vær, død og pine. 1
Eplefe Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 418 av 500-1000 ord, jeg har ikke kommet til drøftingen enda. Jeg vet ikke om jeg er overlykkelig eller oppriktig deprimert. Dette var mye lettere enn jeg trodde, og jeg fikk skryt for innledning og skjelett av noen som er fryktelig mye mer dreven i gamet enn meg, men herre. gud., dette betyr jo at jeg må kappe i alle retninger når jeg er ferdig. DISSE ORDENE ER BABYENE MINE, OG JEG MÅ DREPE DEM.
Gjest Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 lakke potta da. lurer på når jeg orker lage middag. Ey, dette er Datasmurf sin måte å skrive på.
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 418 av 500-1000 ord, jeg har ikke kommet til drøftingen enda. Jeg vet ikke om jeg er overlykkelig eller oppriktig deprimert. Dette var mye lettere enn jeg trodde, og jeg fikk skryt for innledning og skjelett av noen som er fryktelig mye mer dreven i gamet enn meg, men herre. gud., dette betyr jo at jeg må kappe i alle retninger når jeg er ferdig. DISSE ORDENE ER BABYENE MINE, OG JEG MÅ DREPE DEM. Velkommen til verden. Det er hardt her.
Slimda Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Det er vel ikke det eneste som er hardt...
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Virker som om hun var klar over de andre harde delene av verden allerede.
Slimda Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Boligmarkedet f.eks. Har du ikke et bein innafor der, fy faen...
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Denne begynner å bli gammel nå, men det er vel ikke et problem når man jobber med en av Norges rikeste menn?
Slimda Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Fyren leier bare ut, han selger ikke leiligheter. Nei, jeg kjøpte leilighet selv, med oppsparte penger. Så jeg er i boligmarkedet nå. Verre med de som sitter utenfor og leier.
Datasmurf Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Vel, frem til DumDum Boys, var ikke "splitter pine" alene noe heller. Du hadde splitter pine gal, og sikkert noen andre også, men ikke bare "splitter pine". Jeg liker hytt og pine, men foretrekker "i hytt og gevær". Men "hytt og pine" er ikke et nytt uttrykk tatt ut av det blå, det er et feil uttrykk, som egentlig heter hytt og vær. Stor forskjell Hytt og vær, død og pine. Gidd å være flisespikker. De fungerer utmerket sammen. Akkurat som død og vær ikke fungerer i det hele tatt. Er forøvrig kjedelig å steke bacon i denne familien. 2/3 foretrekker det så sprøtt at det går i tusen biter bare du ser på det, mens 1/3 foretrekker det seigt og herlig. Jeg har stekt en halv kilo bacon til pannekakene den siste timen.
settings Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 lakke potta da. lurer på når jeg orker lage middag. Ey, dette er Datasmurf sin måte å skrive på. jeg vet, har merka at smufens aksjer har økt i verdi, derfor tok jeg en Apple. får opp feilmeldinger på forumet i hytt og pine jo... For å være litt ekkel, så er det faktisk ikke noe som heter hytt og pine. Det irriterer meg sånn at folk har funnet opp dette uttrykket. Vel, frem til DumDum Boys, var ikke "splitter pine" alene noe heller. Du hadde splitter pine gal, og sikkert noen andre også, men ikke bare "splitter pine". Jeg liker hytt og pine, men foretrekker "i hytt og gevær". jeg lakker potte® i hytt og gevær?
Anbefalte innlegg