Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det greit og oppdatere retningslinjene, samt folkene som behandler ting som er rapportert. Våknet opp til en PM som sa at avatarer skulle være MAX 80x80. Jeg var sikker på at det var 100x100, så jeg sjekket retningslinjene, men der sto det også 80x80.

Jeg ble så trist. :(

Jeg liker at du er trist. Jeg får en veldig god følelse av det. Finnes lite som er bedre faktisk, enn å se deg lide.

Skrevet

Jeg liker at du er trist. Jeg får en veldig god følelse av det. Finnes lite som er bedre faktisk, enn å se deg lide.

Du som er liverpool-supoorter burde også være trist. Eller bare utgir du deg for å være en liverpool-supporter? Er litt usikker... jaja, liverpool ligger nok nært ditt hjerte uansett.

Skrevet (endret)

Har du ikke lagt deg enda, unge frøken? Tsk.

Ligger i senga og ser TV. Fått låne huset til ei venninne av mamma som er borte for helga, det er fint her.

Endret av HedvigR
Skrevet

Du som er liverpool-supoorter burde også være trist. Eller bare utgir du deg for å være en liverpool-supporter? Er litt usikker... jaja, liverpool ligger nok nært ditt hjerte uansett.

Liverpool ligger så langt unna hjertet mitt som overhodet mulig. Tapet deres i dag gleder meg nesten like mye som det gleder meg at du er trist.

Skrevet

Liverpool ligger så langt unna hjertet mitt som overhodet mulig. Tapet deres i dag gleder meg nesten like mye som det gleder meg at du er trist.

Virkelig? Du slår meg gang på gang som en liverpool-supporter. Ganske ekkelt for å være ærlig.

Skrevet

Hva gjør man egentlig for å bli admin på forumet her?, synes det er på tide at jeg stiger litt i gradene her.

1: vær over 18. (kjenner ikke din alder)

2: Ha en postehistorikk som tilsier at du er posisjonen verdig

3: Oralt tilfredstille Jarmo

Skrevet

Virkelig? Du slår meg gang på gang som en liverpool-supporter. Ganske ekkelt for å være ærlig.

Vel, Du tar som regel feil. Uansett hva det gjelder. Du har feilet på ditt eget kjønn, det sier det meste.

Skrevet (endret)

Hva gjør man egentlig for å bli admin på forumet her?, synes det er på tide at jeg stiger litt i gradene her.

Regel nr 1. Ikke spør om å bli admin.

Regel nr 2. Ha en masochistisk trang til å svare på et utall PM's om alle avgjørelser du tar som moderator av kverulernde medlemmer. Vær forberedt på ting som "Du kan ikke si det du sa fordi du er admin her"

Regel nr 3. Ha ufattelig mye fritid for å sitte og ta deg av rapporter hele dagen

Regel nr 4. Gi Jarmo en sinnssykt bra blowjob

Regel nr 5. Hvis du tror at du bare kan sitte og banne folk du ikke liker i DNFK, tar du feil. Alt du gjør blir logget og sjekket av moderatorer.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Seksuelle tjenester er den eneste veien å gå for å oppnå suksess. Selv for oss menn. Det er vel egentlig det eneste jeg har lært av dette forumet...

Endret av Kammizez
Skrevet

Man må også være forberedt på at ingen medlemmer eier noen som helst form for humor. Aldri prøv å være morsom når du stenger en tråd. Og forvent beskyldninger om kameraderi og forskjellsbehandling uansett om du har slettet ørten poster og eventuelt giitt den andre parten advarsler tidligere. Alt du gjør vil være mulig å granske og analysere.
Skrevet

Regel nr 1. Ikke spør om å bli admin.

Regel nr 2. Ha en masochistisk trang til å svare på et utall PM's om alle avgjørelser du tar som moderator av kverulernde medlemmer. Vær forberedt på ting som "Du kan ikke si det du sa fordi du er admin her"

Regel nr 3. Ha ufattelig mye fritid for å sitte og ta deg av rapporter hele dagen

Regel nr 4. Gi Jarmo en sinnssykt bra blowjob

Regel nr 5. Hvis du tror at du bare kan sitte og banne folk du ikke liker i DNFK, tar du feil. Alt du gjør blir logget og sjekket av moderatorer.

Jeg kan bekrefte at Lars misbruker nr. 5.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...