Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud hvor jeg elsker å bytte psykologer og måtte gå gjennom hele historien min på nytt.

Alltid like fantastisk. Og det tar gjerne flere timer. -_-

For å følge formiddagens trend ...

HEI SLØV ARBEIDSDAG MED KUN ÉN OPPGAVE

Skrevet

Nei, best å gi seg før L4r5 banner oss.

Jeg er jo kjent for å gjøre overdrevne modereringer og forskjellsbehandling når det er folk jeg ikke liker. Og unnskyld at jeg sier det, men du er skikkelig ekkel. Du lukter sikkert vondt også.
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er jo kjent for å gjøre overdrevne modereringer og forskjellsbehandling når det er folk jeg ikke liker. Og unnskyld at jeg sier det, men du er skikkelig ekkel. Du lukter sikkert vondt også.

Jeg som trodde vi var venner? :cry:

• Liker 1
Skrevet

Nei, best å gi seg før L4r5 banner oss.

8K9SK.jpg

LEAVE RUNAR ALONE :cry:

• Liker 3
Skrevet

Jeg er jo kjent for å gjøre overdrevne modereringer og forskjellsbehandling når det er folk jeg ikke liker.

Flaks for meg at både du og Runar favoriserer meg slik at ting aldri går meg i mot da, hehe ;DD HEI PRIVILEGIER liksom.

Glad i deg òg. :tease:

:p

• Liker 1
Skrevet

Ah, husker min første lønn. 500 kroner fra kantina i Nordlandsbanken. Jeg var 13. GULL. :love:

500 kroner er det jeg tjener på å slette ett av Bundys innlegg.

Skrevet

500 kroner er det jeg tjener på å slette ett av Bundys innlegg.

Du skal få det dobbelte hvis du fikser det sånn at jeg får varsel når du siterer meg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...