Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Selvfølgelig. Har forhåndsbestilt.

Åjaa, den er ikke ute enda.

Så Linnea på flyplassen her for et par måneder siden, om det interesserer noen.

Endret av Porcela1n
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt spørsmål, ønsker du å fremstå som en trist pokémon?

Det er ikke en pokémon, men en liten koselig kar som heter "Kirby". Kirby er vanligvis veldig veldig glad og sånt, mens han løper rundt i sin glade verdenen. Dessverre klarte han å spise Yoshi en dag, og dermed ble han veldig lei seg.

Så hvorfor Kirby? Fordi jeg er glad i Mat, og Kirby er et erke-eksempel på at "du blir hva du spiser". :tease:

Skrevet (endret)

Åjaa, den er ikke ute enda.

Så Linnea på flyplassen her for et par måneder siden, om det interesserer noen.

Den forventes å være ute 13. august.

Det interesserer meg! Jeg liker henne veldig godt, faktisk. Ekstremt godt.

Hvem er Linnea?

Linnéa Myhre. Har blitt kåret til årets beste norske blogger. Har det siste året fått ekstra fokus for sin åpenhet om psykiske lidelser.

Endret av Vida
Skrevet

Nesten. Vanligvis absorberer han kreftene til den som blir spist. Det blir presentert som at han får en ny hatt (og kanskje nye rustninger etterhvert). I dette tilfellet har han fått en hatt. Hvilke krefter han har fått, vet jeg ikke.

Uansett, så er det trist at Yoshi ble spist. Alle liker Yoshi.

Linnéa Myhre. Har blitt kåret til Norges beste blogger. Har det siste året fått ekstra fokus for sin åpenhet om psykiske lidelser.

Hvem stemte henne frem til beste blogger? Hvem var i komitéen? Hvem var kandidatene? Hva var kravet for å være best? Hvilken skala brukte de?

Beste blogger? Skeptisk. :tease:

Skrevet

Hvorfor har du valgt en felge som avatar? Føler du at det representerer deg? Føler du at deep dish te37 felgen viser folket i verdenen hvordan du ønsker å fremstå?

Definitivt, om ikke en uberskjelden felg, (i deepdishutgave) smidd av de dyktigste cnc/maskinistene japan kan by på med ett skikkelig no-bullshit utsende i ett hyperavansert aluminiumskomposittmateriale representerer meg vet jeg ikke hva.

Kanskje en turbo eller en biff, men det blir liksom så harry.

Skrevet

Bil, og alt det som hører til er for å komme seg fra plass A til B i mitt univers. Selvfølgelig er det mye tøffere å komme jeg fra A til B i en Carrera enn i en Passat.

Skrevet

Hvem stemte henne frem til beste blogger? Hvem var i komitéen? Hvem var kandidatene? Hva var kravet for å være best? Hvilken skala brukte de?

Hun har blitt kåret til årets beste blogger under både Vixen Blog Awards og Costume Awards. Nøyaktig hvem som sitter i panelet og hva kriteriene har vært er da vel ikke så nøye. Jeg synes hun er helt fantastisk. Hun gir meg faktisk håp.

Skrevet

Bare en felg?, på samme måte som mona lisa bare er litt maling på ett stykke lintøy antar jeg du mener.

Mona Lisa er et overhypa malingsbilde. Det er pent, men jeg ser ikke vitsen med å betale så uendelig mange millioner for et bilde.

På lik linje med at en bilfelg er en bilfelg. What's the point, liksom? Er det bedre for bilen om den har det? Gjør det bilen bedre? Eller er det bare en liten ting som du ser i et tidels sekund mens bilen kjører forbi?

Hun er faktisk ikke ille. Ganske vittig.

Hun er sikkert god. Jeg er bare skeptisk på tittelen.

Skrevet (endret)

Hun er sikkert god. Jeg er bare skeptisk på tittelen.

Anne-Kat. Hærland har personlig utnevt henne som sin arvtager.

Endret av Vida
Skrevet

Hun har blitt kåret til årets beste blogger under både Vixen Blog Awards og Costume Awards. Nøyaktig hvem som sitter i panelet og hva kriteriene har vært er da vel ikke så nøye. Jeg synes hun er helt fantastisk. Hun gir meg faktisk håp.

Vixen Blog Awards og Costume Awards er begge fokusert på mote og å få frem sitt eget magasin. De tar ikke alle bloggerene, bare de som prater om mote og sånt.

Derfor, en verdiløs tittel som "Norges beste blogger". Hun sitter på den "tronen" sammen med Linni Meister som fikk den tittelen i år. Joda. Celebert selskap.

Anne-Kat. Hærland har personlig utnevt henne som sin arvtager.

Hva i alle dager har en singel 40-åring med middels humor med dette å gjøre?

Skrevet (endret)

Mona Lisa er et overhypa malingsbilde. Det er pent, men jeg ser ikke vitsen med å betale så uendelig mange millioner for et bilde.

På lik linje med at en bilfelg er en bilfelg. What's the point, liksom? Er det bedre for bilen om den har det? Gjør det bilen bedre? Eller er det bare en liten ting som du ser i et tidels sekund mens bilen kjører forbi?

Det er hva akkurat den bilfelgen står for, gravalvorlig presisjon, ytelse, håndverk, mennesket som presser hva som er fysisk mulig videre i harmoni med de fysiske lovene.

EDIT: er ikke linnea hun som prøvde og bli popstjerne?

Endret av Primer4
Skrevet

Vixen Blog Awards og Costume Awards er begge fokusert på mote og å få frem sitt eget magasin. De tar ikke alle bloggerene, bare de som prater om mote og sånt. Derfor, en verdiløs tittel som "Norges beste blogger". Hun sitter på den "tronen" sammen med Linni Meister som fikk den tittelen i år. Joda. Celebert selskap.

Jeg beklager å måtte si det, men nå aner du faktisk ikke hva du snakker om. Du finner ikke ett ord om mote på linniiie.com.

Hva i alle dager har en singel 40-åring med middels humor med dette å gjøre?

Det er noe galt med humorgenene dine hvis Anne-Kat. bare er "middels".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...