Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En annen ting: Man ikke ha lagd/spist middag for å ordne dessert, sant?

Ingen middag, mindre kalorier. Yeey!

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Jo, husker du ikke den gangen i '98 da du trodde du tok feil, men så hadde du rett likevel så du tok feil i at du tok feil?

Skrev du «gramatikk» med vilje?

Skrevet

Ingen middag, mindre kalorier. Yeey!

Da sier vi at frokosten var middag. Den ble ikke tatt før i femtiden så den kan sikkert telle.
Skrevet

Nå er jeg forvirret. hvem er Daskemannen?

Hvem er Porcela1n?

Det står i signaturen min hva det tidligere brukernavnet var. Om du ikke har sett det før kan det være det samme.

Skrevet

Måtte lese hele setninga før jeg kom til middagen. Jøss. :tease:

Det står i signaturen min hva det tidligere brukernavnet var. Om du ikke har sett det før kan det være det samme.

Ny jente? Why hello there :cool:

Skrevet

Nå som desserten min står i kjøleskapet og avkjøler seg er det på tide å gjøre ingenting igjen. Og ingenting gjør jeg best når jeg ser en gammel klassiker så jeg setter på "The Sting".

Skrevet

Jeg tror ikke det finnes noe verre enn å lese til muntlig eksamen.

Det er ikke så gale å lese så lenge det står på norsk, det er værre når man er kommet opp i spansk og skjønner ikke hva som står på oppgave-arket eller hva du skriver... :( Jaja, karakteren 2 here I come -.-

Skrevet

Jeg tror ikke det finnes noe verre enn å lese til muntlig eksamen.

Jo. Det er faktisk verre å bli servert spagetti i stedet for lasagne når servitøren misforstår.
Skrevet

Jeg har faktisk en ordentlig bra dag i dag. Har fått så meget som åtte tekstmeldinger fra riktig person, og - ja, det var alt. Men jeg har det bra. Veldig bra.

• Liker 1
Skrevet

For en maks idiotisk eksamensoppgave vi har fått...

Skal ta utgangspunkt i et prosjekt vi har gjort i løpet av året og ha en praktisk gjennomgang av den for sensor.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...