Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah ... Ingenting som å ligge ute i sola med Pink Floyd dundrende ut over nabolaget, kald pils i handa og det hele er ganske chill i grunn.

Dette skal jeg gjøre i hele morgen også! :D

 

Snart får du oppleve hvordan det er å ligge på ei glattcelle uten ei kald pils i hånda..når nok naboer ringer og syter og klager.

 

Er det en plasmaskjerm?

 

Nope LCD skjerm.

Lenke til kommentar

Ah ... Ingenting som å ligge ute i sola med Pink Floyd dundrende ut over nabolaget, kald pils i handa og det hele er ganske chill i grunn.

Dette skal jeg gjøre i hele morgen også! :D

 

Snart får du oppleve hvordan det er å ligge på ei glattcelle uten ei kald pils i hånda..når nok naboer ringer og syter og klager.

 

Meh, naboene på denne siden av huset liker Pink Floyd og har til gode å klage etter 12 år med dundring av musikk på denne tiden av året. De klaga ikke engang da det var full fest på verandaen her og folk spøy og pissa i buskene deres og det var trafikk i gata til langt utpå neste dag. Av og til tror jeg de er døve, steine eller bare gir totalt faen. De er awesome.

 

De på den andre siden av huset derimot ...

Lenke til kommentar

At en psykisk syk som stikker en brødkniv inn i halsen på en dame på gata slipper ut igjen noen år etter får meg til å føle meg skikkelig stolt av landet vårt...

 

http://www.nrk.no/ny...aland/1.8186016

 

Hva med dere?

og alt tyder på at mannen vil bli dømt til tvungent psykisk helsevern.

 

Om han anses som frisk når han slippes ut, så ser jeg da ikke problemet.

 

Allergivennlige hunderaser, anyone? Gjerne en med litt størrelse, skal ha kjøter, ikke sofapute.

Staffordshire bull terrier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...