Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oy! H to the Ed Westwig! Vandre rundt i byen i morgen? Jeg tenker Torvet rundt fem for Eye of Horus og Ska-Frika. Pils på Dublin eller Lille kanskje ... Christopher Øien i parken på Lade frister også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oy! H to the Ed Westwig! Vandre rundt i byen i morgen? Jeg tenker Torvet rundt fem for Eye of Horus og Ska-Frika. Pils på Dublin eller Lille kanskje ... Christopher Øien i parken på Lade frister også.

Jeg skal møte noen folk og henge, og se film i morra ^^ Såwwy

• Liker 1
Skrevet

D'oh!

Hva med å komme til Orcregret 29. og 30. juni? Få med deg Wu-Tang, Onyx, Kvelertak, Gode Ord Dør Sist, Christopher Øien, Sørsia Gerilja +++ for en billig penge og gratis skyss?

• Liker 1
Skrevet

D'oh!

Hva med å komme til Orcregret 29. og 30. juni? Få med deg Wu-Tang, Onyx, Kvelertak, Gode Ord Dør Sist, Christopher Øien, Sørsia Gerilja +++ for en billig penge og gratis skyss?

Da er jeg ikke i Trondheim dessverre :p

• Liker 1
Skrevet

Kom til Trondhjem og dra på gratis konserter med meg?

Sorry, skal jobbe på dagen, så det jeg sa var ikke helt sant, så rekker nok ikke opp etter jobb uansett :p

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt den kjedligste drømmen.

Satt i kassa i en butikk å slo in vareetter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare etter vare osv.

Skrevet

Tror jeg startet med bare 1 disk, så etter jeg satt i disk 2 har jeg brukt Allway Sync til å synke. Men hvorfor jeg ikke satt opp en automatisk synkjobb hver kveld kan jeg ikke svare på...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...