Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er livet. Ligger på grasset med musikk som blaster ut over hele nabolaget mens jeg suger opp alle D-vitaminene jeg klarer.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Deilig å bli ferdig, ja.

Skrevet

Phew... Måtte ta en pause fra sola. Utrolig varmt i dag. Men jeg klager ikke. Er ikke mer enn to og en halv uke siden det snødde.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Er det ikke herlig? :D

Skrevet

En eller annen funky og overprisa Coop-juice med blåbær, røde bær og aronia, bratwurst texas style, grov pølse med smak av cajun og tex-mex potetsalat. Digg å sove lenge, sløve i sola og så spise frokost to timer senere. Også digg å bruke en halvtime på å spise frokosten, for å nyte hver en bit med god pølse. :D

Obligatorisk bilde:

536432_10150967499545865_520065864_12047453_1970079141_n.jpg

Skrevet
:ohmy: Jeg fikk A på engelskeksamen. Skjønner det seriøst ikke, har aldri slitt så mye med en eksamen i hele mitt liv, og følte den ble dååårlig. Herregud. Lykke.
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Gratulerer. :D

Skrevet

Trodde det var mocca som var fy-ord for tiden. Moka er ikke det samme. Det er noe midt mellom espresso og vanlig kaffe. Lages i mokakanne.

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer. :D

Grattis :)

Thænkju smænkju.

Føler at den mappa er grunnen til at jeg har hatt søvnproblemer fra mars til nå, så dette var gledelig ^^

• Liker 1
Skrevet

En eller annen funky og overprisa Coop-juice med blåbær, røde bær og aronia, bratwurst texas style, grov pølse med smak av cajun og tex-mex potetsalat. Digg å sove lenge, sløve i sola og så spise frokost to timer senere. Også digg å bruke en halvtime på å spise frokosten, for å nyte hver en bit med god pølse. :D

Obligatorisk bilde:

536432_10150967499545865_520065864_12047453_1970079141_n.jpg

Ville heller gått rundt sulten enn å spist det der.

Skrevet

Trodde det var mocca som var fy-ord for tiden. Moka er ikke det samme. Det er noe midt mellom espresso og vanlig kaffe. Lages i mokakanne.

Apropos kaffe, hender det noen gang at det kommer inn noen som skal ha en Wiener Melange?
Skrevet
Apropos kaffe, hender det noen gang at det kommer inn noen som skal ha en Wiener Melange?

Du mener en chococcino, ja? :p

Nei, aldri noen som har bestilt Wiener melange hos oss,men vi hadde vel klart å smelle sammen noe. Riktignok ikke med moka, men vi hadde nok kunnet karamellisere og overekstrahere en espresso. ... Hadde måttet vaske portafilteret etterpå, men eh.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...