Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faens inkompetente jævler på Game har klart å ikke ta inn mer enn 46 spill. Resten kommer NESTE UKE. Opp tidlig i morgen og finne en mer velfungerende kjede, I guess.

Er det ikke slik at det ligger andre spillkjeder drøyt 500 meter fra Game?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om en time sitter jeg enten i tårer eller i glede...

Får vite om det blir skriftlig eksamen i matte eller ikke.

Blir det ikke får jeg dratt på Metallica. :wee:

Endret av Knut Knudsen
Skrevet (endret)

Eplefe:

Rimelig tåpelig å ikke bestille digital download og forhåndsnedlaste, da. Nytter ikke å stole på kjeder. Slutta å forhåndsbestille fysisk kopi når jeg måtte vente en uke over tida for å få Age of Conan, mens kompisene mine levelet ivei.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Skrevet

Jeg håper virkelig denne dagen blir innholdsrik, ellers så kommer den til å gå tregt. I alle fall de neste 7 timene på jobb. Spilte 7 minutter med D3 før jeg dro. Sikkert ikke et sjakktrekk, men klarte ikke vente lenger. :p

Skrevet
Hva fikk du ut av disse 7 minuttene?

Fikk startet charen min, sprunget inn til startbyen og fått mine første quester.

Er det suspekt at det er kun Dagbladet som har skrevet om at statkirken opphører? Jeg finner ikke noe om det verken i VG, Aftenposten, Aftenbladet, Adresseavisen, Rogalands Avis (big shock there), Morgenbladet eller Klassekampen.

Skrevet

pedofile "prester" som missbruker små barn, her er sikkert lars, runar og slimda aktive.

Hva faen er dette slags skitkasting? Jeg har aldri misbrukt et barn i hele mitt liv.

Det kalles opplæring. :ph34r:

Skrevet

Hvorfor er det så lite diskusjon om Stat og Kirke skiller ad?

Ja! Jeg fikk den overskriften midt i fleisen i dag tidlig og helt uten forvarsel. Dette er jo en milepæl i norsk historie - stat og kirke er vært forent siden 1536 - og saken er knapt vært dekt i media før den er avgjort. Nå venter jeg snart å se en notis i margen på Aftenposten om at monarkiet avskaffes.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...