Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan legge nøklene til leiligheten min under trappen! Fint om du er ute før fem.

Er det takken for å ha holdt sengen din varm til du kom hjem fra jobb, og attpåtil laget verdens beste eplekake til deg? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*mat*

Du er min nye Gud.

er vi utro og nå? trodde du var Runartilbeder?

btw. si fra når du drikker, så jeg kan få det live :p

Runar - du kom deg trykt ut av kjelleren da? (ta deg sammen vida)

Skrevet

Runar - du kom deg trykt ut av kjelleren da? (ta deg sammen vida)

trygt*

kanskje jeg lurte på om runar ble trykt på, kanskje han har fått ny jobb som vandrende avis?

Skrevet

Er det takken for å ha holdt sengen din varm til du kom hjem fra jobb, og attpåtil laget verdens beste eplekake til deg? :cry:

Kom heller ut og legg deg her på verandaen! Naturlig oppvarmet og skjermet for naboene. ;)

Skrevet

Kom heller ut og legg deg her på verandaen! Naturlig oppvarmet og skjermet for naboene. ;)

Vil du ligge på verandaen? :love:

get a room/ a veranda.

hvor er dagens middagdiskusjon, idag er det min tur og skryte.

elgekabonader av elghakk(ikke helt kjøttdeig) poteter brunsaus/fløtesaus (ikke sikker på hva mamma har laga nå) med grønnsaker.

Skrevet

Jeg tenker å sippe en del rødvin mens jeg sikkert kommer til å sitte her i kveld. Men det har jeg vel gjort en del ganger før og uten at det har forandre personligheten min her nevneverdig.

City - United på TV jo!

Skrevet

Hjemmelaget eller pose?

Pose :blush: Eller kartong, rettere sagt.

Hvis man skal ha hjemmelaga, hvordan lager man platene?

Skrevet

Platene er lov å jukse med og kjøpe ferdig. Holder å lage sausen fra bunn av. Var en som postet en oppskrift i forrige uke. Tror det var b-real.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...