Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker min nye "tittel". :D

Det var en gang en STOR diskusjon vedrørende dette temaet om hvor vidt en skulle gjøre slike ting eller ha lov til å endre dette her.

Glad at "regelverket" har blitt sluppet litt på. Det er med på å bygge community! Nei vent...diskusjon! ^_^

b-real is wallbashing og installere 12.04 LTS.

Skrevet

Å vandre rundt blant folk med hodetelefoner på øra, høre på musikk og synge med, samt gi fullstendig faen i hva folk tenker, er en herlig følelse. :)

For øyeblikket kombineres Elviser (Presley og Costello) med støvsuging og straks gulvvask.

Skrevet

Å vandre rundt blant folk med hodetelefoner på øra, høre på musikk og synge med, samt gi fullstendig faen i hva folk tenker, er en herlig følelse. :)

For øyeblikket kombineres Elviser (Presley og Costello) med støvsuging og straks gulvvask.

Like merkelig som vanlig
Skrevet

For en merkelig kombinasjon :p Men for all del ^^

Jeg elsker Elvis Costello :D Særlig det mer post-punk-aktige stoffet hans, men fantastisk nydelige ballader med Burt-ern og da.

Skrevet

Jeg liker min nye "tittel". :D

Det var en gang en STOR diskusjon vedrørende dette temaet om hvor vidt en skulle gjøre slike ting eller ha lov til å endre dette her.

Glad at "regelverket" har blitt sluppet litt på. Det er med på å bygge community! Nei vent...diskusjon! ^_^

b-real is wallbashing og installere 12.04 LTS.

Venter på at du fikser meg tittelen romantisk-bruker...

Skrevet (endret)

Jeg vil også ha tittel :(

Fååår ikke. Jeg og Slimda er superduperspesielle ^^

In a good way.

Daaasååå... :( vil ha tittel. Hva kan jeg gjøre for å oppnå det?? :D :D

:p

Endret av SturlaTheZombie
Skrevet

For en merkelig kombinasjon :p Men for all del ^^

Jeg elsker Elvis Costello :D Særlig det mer post-punk-aktige stoffet hans, men fantastisk nydelige ballader med Burt-ern og da.

Hva er nå merkelig med kombinasjonen av Elvis Presley og Elvis Costello? Begge heter Elvis, begge lager god musikk. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...