Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen ganger, så vil jeg korrumpere deg.

(Du er allerede ødelagt, men vi skal fikse deg..)

GET ON MY LEVEL

Nok en tilbakestående post sponset av Kalinka.

Endret av Sulfuric
Skrevet

Hvor har jeg angrepet noen?

å kalle noen tilbakestående fordi du er uenig i en diskusjon om en stakkars tv serie og spoiling av story, kalles personangrep :)

Skrevet (endret)

å kalle noen tilbakestående fordi du er uenig i en diskusjon om en stakkars tv serie og spoiling av story, kalles personangrep :)

Tro det eller ei, men du er ikke den eneste jeg diskuterer med.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Skrevet

Tro det eller ei, men du er ikke den eneste jeg diskuterer med.

yeah ;) du kan si hva du vil , men så tilbakestående som du prøvde og fortsatt prøver og framstille meg som, det får du ikke til. God natt menneske

Skrevet

greit jeg er en tard. Vasker klær i oppvasksmaskina . kopper, bestikk og fat vaskes i vaskemaskina. så går jeg alltid på rødt lys. så liker jeg å poengtere viktigheten av å ikke spoile storyline i tv serier, det er bare trollete og unødvendig, men jeg er jo bare en tard.

Selv om det er noen mil med kabel mellom oss, så kan folk føle seg truffet likevel.

• Liker 1
Skrevet

Faen så ghettokid jeg egentlig er. Der jeg bodde før driver dem visst og skyter på bussen. Og på en annen kant av byen blir bussen angrepet med stein. Jeg er så white trash som det går an.

Skrevet

Jeg har aldri kastet stein på noen buss.

Det jeg har gjort er å bryte meg inn på skolen for gøy.

(til politiet: Dette er selvsagt bare en spøk for å virke kul. Ikke ta dette som reell tilståelse.)

Skrevet (endret)

Slemmeste jeg har gjort var å kaste snøballer på skolebussen når den kjørte forbi. Da stoppa sjåføren og kom ut og skremte oss langt til skogs. Hardc0re gangstas, yo.

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...