Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært like greit å bare fjerne han, han har jo klart å bli mislikt stort sett overalt han poster, uansett...

Vel, fjerne alt en ikke liker?

 

Har du hørt om ytringsfrihet?

Ytringsfrihet finnes ikke for sånne som deg.
Lenke til kommentar

Se for deg forumet som adminstratorene sitt hus. Du er invitert, men du har ingen menneskerett om å komme på besøk. Så begynner du å ralle ivei om ting ingen gidder å høre på bare for å provosere. Huseieren ber deg om å forlate huset, fordi du irriterer de andre gjestene. Så begynner du å rope i vei om ytringsfrihet. Nei, du har ikke full ytringsfrihet til å plage folk på et privateid forum, akkurat som en privat fest eller leilighet. Du har samtykket til å følge forumets regler når du joinet.

Forumets regler er ikke en renskriving av Norges Lover.

 

Du er som fyren som blir kasta ut fra fest, drar rett hjem og henter hagle, springer inn i lokalet igjen og sier "har jeg ikke ytringsfrihet kanskje? hæ? norges lover blablablablablablabl"..så ringer noen purken og du blir hentet.

 

Eller karen som er en tulling i en IRC-kanal, blir bannet men fortsetter å komme tilbake med ny IP hele tiden bare for å gjøre folk mere forbanna, og påberoper seg ytringsfrihet til å si hva han vil i "offentlig rom". Såklart liker ingen sånn oppførsel.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du er som fyren som blir kasta ut fra fest, drar rett hjem og henter hagle, springer inn i lokalet igjen og sier "har jeg ikke ytringsfrihet kanskje? hæ? norges lover blablablablablablabl"..så ringer noen purken og du blir hentet.

 

Jeg hater hver gang det skjer :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...