Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens Kvinneguiden:

 

"Visste dere at Rose og Jack fra Titanic IKKE er ekte personer?

Hahahahah, det gjorde ikke jeg, fikk nesten litt sjokk da jeg oppdaget at absolutt begge karakterene er så og si 100% oppdiktet. Trodde det bygget på noe ekte jeg? Men de kan jo ikke bevise noe som helst, eller si at det var noen som dem der...

Jaja, dagens lærdom"

 

"Så den dama som snakker i Titanic filmen (på slutten tror jeg?) som kaller seg for Rose, hun var bare en skuespiller? Trodde det var den ekte damen som faktisk hadde opplevd det. "

Lenke til kommentar

 

Dagens Kvinneguiden:<br><br><em>"Visste dere at Rose og Jack fra Titanic IKKE er ekte personer?</em><br><em>Hahahahah, det gjorde ikke jeg, fikk nesten litt sjokk da jeg oppdaget at absolutt begge karakterene er så og si 100% oppdiktet. Trodde det bygget på noe ekte jeg? Men de kan jo ikke bevise noe som helst, eller si at det var noen som dem der...</em><br><em>Jaja, dagens lærdom"</em><br><br><em>"Så den dama som snakker i Titanic filmen (på slutten tror jeg?) som kaller seg for Rose, hun var bare en skuespiller? Trodde det var den ekte damen som faktisk hadde opplevd det. "</em>

 

I smell a funny troll.

 

 

Oh wait.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...