Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja Trondergutt. Det er mye rart som foregår på backstage samt en del krangel. Men får bare oppføre meg greit mot andre samt være mer forsiktig på hvilke tråder jeg svarer i.

 

Men det er du som er tilbake på VGD nå ? :)

 

Stoler ikke på noe som helst lenger der inne

Joda det er meg ja. Jeg med alle de innleggene og fem stjerner.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

høh, hva er galt med nyinger

 

alle har vært jomfru en gang!!

 

:rofl:

Problemet med nyinger, spesielt de fra andre nettsamfunn, er at de ikke kjenner miljøet og hva som sømmer seg og ikke. Så de braser inn med brask og bram, mens vi andre sitter oppgitt med hodet i handa og tenker "Har du lært manerer av en apekatt? Hvor fikk du utdanningen din? Du fortjener å få billighetserstatning fra norsklærerern din."

 

Så mange nyinger :huh:

Jeg vet. Det er en utfordring. La oss se på det som en samfunnsoppgave å lære de takt og tone.
Lenke til kommentar

Problemet med nyinger, spesielt de fra andre nettsamfunn, er at de ikke kjenner miljøet og hva som sømmer seg og ikke. Så de braser inn med brask og bram, mens vi andre sitter oppgitt med hodet i handa og tenker "Har du lært manerer av en apekatt? Hvor fikk du utdanningen din? Du fortjener å få billighetserstatning fra norsklærerern din."

 

Mens jeg bare gled rett inn og ble elsket fra første sekund. Sier vi.

 

Må da være koselig det :)

 

Jada. Første kommando til alle nyinger er at dere må poste nakenbilder av dere selv, så skal vi vurdere om dere er kvalifisert til å poste videre.

 

Jeg er ikke nyyyy! =3

 

:D :D

Endret av HedvigR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker at jeg skrev "elsker" i stedet for "elsket".... Lurer på om underbevisstheten min prøver å fortelle meg noe.

Jeg la merke til den. Men du må snart bestemme deg om det er meg og Anfall du vil ha eller Slimda. :ph34r:

 

 

Also: Dere nyingene: noen tips.

1: Skriv riktig gramatisk. Da virker dere mye mer modne og folk vil ta dere mye mer seriøst.

2: Bruk ikke mer smileyer enn absolutt nødvendig.

3: Lurk.

4: Lurk

5: Lurk some moar.

6: Flørting i "kafe"-trådene (dere finner ofte kategori-spesifikke kafetråder) er aldri negativt.

 

Jeg ble hele forumets elskerinne? :hmm:

Slut.
Lenke til kommentar

Also: Dere nyingene: noen tips.

1: Skriv riktig gramatisk. Da virker dere mye mer modne og folk vil ta dere mye mer seriøst.

2: Bruk ikke mer smileyer enn absolutt nødvendig.

3: Lurk.

4: Lurk

5: Lurk some moar.

6: Flørting i "kafe"-trådene (dere finner ofte kategori-spesifikke kafetråder) er aldri negativt.

1. Skriv dialekt. Da virker dere mye mer joviale og imøtekommende.

2. Bruk flere emoticons. Det får dere til å fremstå som glade og oppriktige.

3. Ikke byr dere om ting som delt historie, interne vitser og hvem stamgjestene er.

4. Kall alle jentene horer.

 

Lykke til i Forumkafeen!

Lenke til kommentar

Also: Dere nyingene: noen tips.

1: Skriv riktig gramatisk. Da virker dere mye mer modne og folk vil ta dere mye mer seriøst.

2: Bruk ikke mer smileyer enn absolutt nødvendig.

3: Lurk.

4: Lurk

5: Lurk some moar.

6: Flørting i "kafe"-trådene (dere finner ofte kategori-spesifikke kafetråder) er aldri negativt.

1. Skriv dialekt. Da virker dere mye mer joviale og imøtekommende.

2. Bruk flere emoticons. Det får dere til å fremstå som glade og oppriktige.

3. Ikke byr dere om ting som delt historie, interne vitser og hvem stamgjestene er.

4. Kall alle jentene horer.

 

Lykke til i Forumkafeen!

 

Synes de rådene var best sånn sett....hi hi...

Lenke til kommentar

Jeg la merke til den. Men du må snart bestemme deg om det er meg og Anfall du vil ha eller Slimda. :ph34r:

Jeg er generelt lite glad i valg.

 

 

 

Slut.

:( Nå vart jeg såra.

 

 

Dronningen i en bikube!

Vi er jo flere dronninger her :D Fins det noen insekter som har mer enn en?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...