Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Dagens fra KG :

 

Jeg VET at jeg har mange sånne aha opplevelser, men kommer ikke på noen nå.

Derimot husker jeg godt den gangen min vennine i en alder av ca 17 fant ut at ribbe var en fugl.

 

 

Var heldigvis en feil fra brukeren, som hadde glemt å skrive "ikke".

Men under kom dette svaret:

 

Ribbe er vel lam? Måtte google..

 

Hvorfor vet ikke folk hva de spiser? :dontgetit:

 

Kult! - lyn og torden i dag også!!

 

JEG VIL OGSÅ HA!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg vært på butikken og kjøpt mat!

 

Og hva fant jeg ikke i kjøledisken? Joda, mange pakker med Tine Meierismør. Skjønner ikke hva folk syter etter! Her er jo smør til flere titalls! Kanskje til og med tjue!

 

Sssh, ikke spre ordet! Da får jeg ikke solgt smøret mitt til blodpris lenger :ph34r:

Lenke til kommentar

Hei allesammen.

 

Hei ja, er så mye trafikk her at innlegget blei borte i mengden. Sett at jeg leser allt var det jo en litt dårlig unnskyldning, men likevel, er jeg tilgitt?

 

btw, noe jeg har lurt på. Er det kjøling vinter i Australia? ... Vet iallfall at solen står høyt på himmelen der nede nå når vi har lav sol her! - selv om det er vinter!

Lenke til kommentar

btw, noe jeg har lurt på. Er det kjøling vinter i Australia? ... Vet iallfall at solen står høyt på himmelen der nede nå når vi har lav sol her! - selv om det er vinter!

 

Det er vel kjøligere på vintern enn sommern i hvertfall, men direkte kaldt vil jeg ikke tro. For oss nordmenn i hvertfall.

 

Men de har vel sommer nå, har de ikke? Teitingene.

 

Hvis du er kjapp, så kan vi sitte i leiligheten min og fråtse i Tine Meierismør, mens resten av landet kollapser på seg selv.

 

Det hørtes ut som en kjempeplan! Litt kvalmende, men jaja.

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar

Det hørtes ut som en kjempeplan! Litt kvalmende, men jaja.

Det er verdt det. Tenk deg alle som sitter hjemme og gråter fordi de ikke har smør til julebaksten. Og så sitter vi her med mange kilo og fråtser. Nam!

Hmok.

Men nå vet jeg at du bare sa hei fordi jeg sa jeg følte at jeg ble oversett.

Ikke rart du blir oversett, du er jo så liten!

Lenke til kommentar

Hei allesammen.

Hei ja, er så mye trafikk her at innlegget blei borte i mengden. Sett at jeg leser allt var det jo en litt dårlig unnskyldning, men likevel, er jeg tilgitt?

Hmok.

Men nå vet jeg at du bare sa hei fordi jeg sa jeg følte at jeg ble oversett.

 

Bedre enn og fortsatt bli oversett, dessuten konverserer vi allerede.

Endret av Itek
Lenke til kommentar

Jeg er allerede kjendis, var jo på nettet her om dagen. :tease:

 

Så det. Jeg vart skikkelig stolt, er facebookvenn med en ordentlig kjendis :w00t:

 

Jeg har bare vært på lokaltv jeg :( Og var ikke forberedt på å bli stilt spørsmål, så endte opp med å snakke om at jeg satt og leste på do...........

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...