Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våknet Anfall til noe heftig rosamusikk, da?

Satte den på for ca. en time siden. Etterpå sendte jeg en melding og spurte om hu var våken.

Fikk tilbake at jeg var en idiot. :p

Skrevet (endret)

Evt liste deg inn på soverommet med ghettoblastern og slå på Rosa Helikopter på 11 i lydstyrke, samtidig som du røsker av henne dyna og slår henne i hodet med en pute.

Endret av Bytex
Skrevet

Hadde akkurat besøk av to hyggelige og sjeleløse, fortapte sørlendinger som gav meg et hefte å lese på, etter at jeg fortalte dem at jeg alt hadde funnet min gud (Odin - Allfaderen) og alt hadde lest Bibelen og Koranen. Leste riktig nok Vakttårnet for noen år siden, men kan være morsomt å se om de har oppdatert seg. ;)

Skrevet (endret)

Jeg har vært smart nok til å bruke min spam-email på de stedene jeg risikerer det.

Har fortsatt ikke brukt den mye da, de stedene som er "konkurranser" men egentlig bare gjør det for å få sende deg shitload av reklame gidder jeg ikke en gang.

Dvs. de som er laget av reklameselskaper, de osm er rett fra firmaer pleier å være greie, og man kan bare la være å trykke at man vil ha nyhetsbrev ;)

Endret av multisync
Skrevet (endret)

Awww, jeg sov. Og har gått glipp av masse drama på IRC :(

omg Lars, du skulle ha spilt Mange Makers - Fest hos mange eller Rebacca Black :p

Snik deg inn på natta og slå på alt igjen :ph34r:

ENDA BEDRE:

KICK - Fest hos mig!

Endret av Bundy
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Var forumet nede i noen minutter?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...