Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Folk gikk tapt i lange bans men faen, selv utestengt kommer folk tilbake. Og det er et godt tegn må jeg si.

Så du er glad for at jeg er tilbake?

edit: SAGE

edit2: Jaja, vi snakkes.

Jeg skal ha mareritt

Endret av Bundy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk gikk tapt i lange bans men faen, selv utestengt kommer folk tilbake. Og det er et godt tegn må jeg si.

Så du er glad for at jeg er tilbake?

Tja...altså dude, når man etter så lang tid og man forsatt har prøvd div tiltak for å holde seg på en nettside, blir utestengt og så for så komme tilbake etter så mange år med bare uhm...det sier litt om hvorfor man blir..eller noe lol.

SHUT UP!

Skrevet

jeg lurer på om jeg skal kanskje søke annen jobb.

sånn, i tillegg til den jeg allerede har.

føler røttene er ganske fast der jeg jobber. 70% arbeid. Faen, det er mulig å jobbe mer en 70% liksom.

hmm...

forslag til en artig/kreativ jobb som mer en fritidsjobb et eller annet sted?

Skrevet

Jeg stusser på at jeg lå på rundt 3-400 posts hele 2008, også plutselig 906 i oktober, og ned igjen til 3-400 igjen.

Weird. Må ha vært en kjedelig måned ellernoe.

Skrevet

Man kan forresten slenge på &id=<id til brukeren man vil se statistikk på> i URL-en for å få opp en annen brukers statistikk :fun:

Skrevet

Tja...altså dude, når man etter så lang tid og man forsatt har prøvd div tiltak for å holde seg på en nettside, blir utestengt og så for så komme tilbake etter så mange år med bare uhm...det sier litt om hvorfor man blir..eller noe lol.

SHUT UP!

Is that all you can do? lulz were not had.

Skrevet

Goooooooood morning DNFK!

Ok, egentlig er det langt på dag, men siden jeg ikke har sagt god morgen før kan jeg gjøre det nå. Hvordan går det med folk?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...