Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag så jeg en av de bedre toalettgrafittiene på lenge.

Noen hadde skrevet "Fri Palestina!"

Så hadde noen krysset over Palestina og skrevet Israel.

Så hadde noen krysset over Israel og skrevet Narnia.

Er det morsomt fordi Midtøsten-konflikten er så håpløst dyptgripende og sentrert rundt to så uforsonlige synspunkter at en fredelig løsning er like urealistisk som en fantasiverden?

I så fall: Ha ha!

Endret av Lord Britishface
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som vet om man får hentet ut pakker registrert på noen andre sendt med Tollpost globe? Fant ingen info om det på nettsidene deres.

Endret av Mr. A
Skrevet

Noen som vet om man får hentet ut pakker registrert på noen andre sendt med Tollpost globe? Fant ingen info om det på nettsidene deres.

Tror du må ha "hentelappen". Hvis sending er rekommandert er det ikke noe du får gjort.

Skrevet

Tror du må ha "hentelappen". Hvis sending er rekommandert er det ikke noe du får gjort.

Er bestillt fra komplett i oppkrav, så tror ikke det er rekommandert. Har bare hentet en pakke fra tollpost globe før, og da var den registrert på meg, så jeg ble veldig usikker.

Skrevet

Jeg har bestilt med tollpost globe flere ganger. Rimelig, kjapt og smertefritt. Jeg vet ikke hva det er å diskutere.

Ikke missforstå, pakken er allerede på posthuset, men bare lurte på om jeg kunne hente den ut. Tviler ikke på at de er gode på det de gjør.

Skrevet

Kan vi poste 350 ganger før en forumveileder, moderator eller administrator poster?

Dette må da være forumets desidert kjipeste tråd? Seriøst? :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...