j-- Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Hmmm, to timer til man skal "stå opp" og dra mot Gardermoen,, Snart på tide å pakke litt?
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Kaldt vann knuser varmt vann. Altså taper te. 8D Alt til sin tid. Te is the shit, Tjuden er enig med meg, your going down! Nice! Det høres absolutt bra ut. Pleier selv og være litt av hvert, og det funker jo som bare det. Som hva da f.eks.? Du er ikke tilfeldigvis fan av Grim&Necro? Nå går det forresten en edderkopp på veggen her, og Lars er i gaming-koma så nå dør jeg mest sansynlig. Vær grei å kremere meg og kast asken min i vinden på kysten et sted.
TheKims Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Virker som espen har peiling på hvordan det skal være Noe som minner meg på at jeg må ta med skittentøyet på jobb i morgen så jeg får vasket litt klær. That's right! Dine skattepenger blir brukt til at jeg vasker klær! Mohaha.. *gjesp* Å dine skattepenger går igjen til å fø på meg MOHAHAHA!!!
""" Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=3m685t8DMjA Dyyysj!!! http://www.youtube.com/watch?v=wsFhf79kpPg Dyyysj!!!#2 Endret 1. august 2011 av Necrosodomic Proctólogo
b-real Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Virker som espen har peiling på hvordan det skal være Noe som minner meg på at jeg må ta med skittentøyet på jobb i morgen så jeg får vasket litt klær. That's right! Dine skattepenger blir brukt til at jeg vasker klær! Mohaha.. *gjesp* Å dine skattepenger går igjen til å fø på meg MOHAHAHA!!!Det er vel greit det. Men da kan jeg gå ned å ta meg litt mat på statens regning siden jeg både arbeider og betaler for det? Derp derp..nei nå ble det såpass stille at jeg tror jeg skal finner frem laptopen og se Top Gear.
j-- Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Å dine skattepenger går igjen til å fø på meg MOHAHAHA!!! Du burde klart å fø deg selv via arbeid, ihvertfall bidra med noe til samfunnet...
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Hva i helvete er det med edderkopper som skal forfølge meg? Den var nettopp på veggen på andre siden av rommet, plutselig kravler den opp i senga ved siden av meg. Lurer på hvor mange millisekund det tok før jeg stod på gulvet. Nå føles det som det kravler edderkopper over alt her
TheKims Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Å dine skattepenger går igjen til å fø på meg MOHAHAHA!!! Du burde klart å fø deg selv via arbeid, ihvertfall bidra med noe til samfunnet... Har nå betalt over 1 mill i skatt, skal ha de tilbake igjen før jeg begynner i jobb igjen Neida, prøver nå faktisk å finne jobb, ikke så enkelt når man ikke har utdanning. Fikk tilbud om jobb i Oslo, men hadde gått ned i lønn visst jeg hadde takket ja.
""" Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 (endret) Insekter er det absolutt ekleste som finnes, og edderkopper er det verste. Endret 1. august 2011 av Necrosodomic Proctólogo
Bytex Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Hva i helvete er det med edderkopper som skal forfølge meg? Den var nettopp på veggen på andre siden av rommet, plutselig kravler den opp i senga ved siden av meg. Lurer på hvor mange millisekund det tok før jeg stod på gulvet. Nå føles det som det kravler edderkopper over alt her Det GJØR sannsynligvis det, du bare ser dem ikke.
mushi Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Har nå betalt over 1 mill i skatt, skal ha de tilbake igjen før jeg begynner i jobb igjen Neida, prøver nå faktisk å finne jobb, ikke så enkelt når man ikke har utdanning. Fikk tilbud om jobb i Oslo, men hadde gått ned i lønn visst jeg hadde takket ja. Start på skole Omg, det er tidlig, jeg vil sove masse mer!
Niqābninja Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Neida, prøver nå faktisk å finne jobb, ikke så enkelt når man ikke har utdanning. Fikk tilbud om jobb i Oslo, men hadde gått ned i lønn visst jeg hadde takket ja. Hvis du ikke har, og ikke har tenkt til å ta, utdanning, er erfaring gull verdt. Dumt å takke nei til det.
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 (endret) ikke røyka siden i går åh gud jeg har lyst til å sprekke *kaldsvetter og rister* nikotine is bad mhmkay våkna på et ugudelig tidspunkt også. Endret 1. august 2011 av Bundy
TheKims Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Har holdt på med NAV nå i 3 år om å få meg på skole, men virker som de gir F. Skal faktisk ringe dem nå når dem åpner å høre om time. Er nokså drittlei av å bare gå å trø luft i ballan.
Datasmurf Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Ja, jeg gleder meg til 9. august. Da skal jeg ringe NAV og høre om de har snakket med psykologen min og visse andre mennesker og høre hva de har funnet ut av. Om de tror jeg klarer å jobbe, eller om jeg ender opp på dagpenger. Håper virkelig ikke dagpenger. Alt for lite spenn per måned.
Sameboe Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 På hyttetur idag på tidenes fineste hytte Leid og betalt! Blir godt med fem dager i huttiheita
TheKims Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Ja, jeg gleder meg til 9. august. Da skal jeg ringe NAV og høre om de har snakket med psykologen min og visse andre mennesker og høre hva de har funnet ut av. Om de tror jeg klarer å jobbe, eller om jeg ender opp på dagpenger. Håper virkelig ikke dagpenger. Alt for lite spenn per måned. Jeg hadde heldigvis en godt betalt jobb før jeg ble sykemeldt. Uansett er det surt når 44% av lønna er borte. Hadde bare NAV kunnet hulpet meg med deler av C1 klassen så hadde jeg hatt jobb. Skal ringe i dag å høre om det er mulig, eller om de vil ha meg på trygd i 3 år til.
Datasmurf Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Lykke til. Selv skal jeg se hva vi har av rester og lage meg frokost. Hva skal man med brød og frokostblanding når man har middagsrester?
Anbefalte innlegg