Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken manga?

Forskjellige. Blåser igjennom en haug med "to read"-mangaer på lista mi. Den jeg holder på med er litt for på kanten, moralsk sett, for å nevnes i det åpne.

Det er ikke hentai, nei...

Skrevet

Forskjellige. Blåser igjennom en haug med "to read"-mangaer på lista mi. Den jeg holder på med er litt for på kanten, moralsk sett, for å nevnes i det åpne.

Det er ikke hentai, nei...

Yaoi, I get it

My friend, special price for you.

Har du noen gang handlet fra noen som ikke tar AmEx Platina? :p

Skrevet

Har du noen gang handlet fra noen som ikke tar AmEx Platina? :p

I Vietnam så fantes det ingen butikker (eller restauranter faktisk) som tok plastic.

Måtte ta ut Dollarmoney jævlig ofte.

Skrevet

I Vietnam så fantes det ingen butikker (eller restauranter faktisk) som tok plastic.

Måtte ta ut Dollarmoney jævlig ofte.

Trenger bare 5$ seddlene uansett?

"Sucky sucky rong teim?"

Skrevet

Herregud jeg har drukket 5 koppet kaffe i dag og ingenting *gjesp*

Spis noe?

---

Har går vileløst rundt i butikken idag og ventet på en prøveløslatelse, for ett vær! Det første som skjer når jeg kommer inn døra er at det er altfor varmt til å være ute :p Vil bare inn i aircondition igjen.

Er det snø, klager vi over kulda.

Er det sol, klager vi over varmen. ^^

Skrevet

Si du trenger 700 kroner til administrative gebyrer til den skolen du har gått på i sommer. Får du ikke betalt det får du ikke papirer på at du har gjennomført det sier du.

Neida, jeg har råd til det, men det er bare det at det er billigere for meg om de innser at jeg kan trenge en ny kniv. Jaja, kan kjøpe meg en til sommeren igjen, har forhåpentligvis ikke tid til å reise på tur i ny og ne fremover uansett

Skrevet
Skriver norske media om noe som helst sannet en ABB for tiden egentlig? Hver eneste satans nettavis er overfylt med hele greia. Jebus..

Hele verden har stoppet opp, de lager ikke spennende nyheter enda. Trodde du viste dette?

Trøtt -.- Må dra på jobb om ti minutter :(

Har ikke fått memo, får aldri memo om slike normer :(
Skrevet

Har ikke fått memo, får aldri memo om slike normer :(

Se&Hør er ikke trygt å lese engang. :( Har tatt meg i å lese donald og pondus når jeg ikke rker mer triste ting i det siste :) Viktig å koble av og ikke bare sitte oppslukt av grusomheten.

Skrevet

Alt vi trenger er vår og høst :hrm:

Vår! :love: :love: Beste årstiden! :love:

Høst er kos når man har kake og stearinlys, ellers dritt.

• Liker 1
Skrevet

Høst er kos når det stormer og man vandrer utendørs med Pink Floyd på øra og kamera i handa. :love:

Også kos fordi jeg får gaver og mange anledninger til å drikke meg dritings. ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...