Lycantrophe Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Problemet med Russland er alle russerene, halv- og helcommiene. Og dårlig brennevin, enda kjipere temperatur og, vel, dårlig internettforbindelse.
TheKims Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Strålende vær ute å enda ligger man i senga Får kle på meg shortsen å kjøre til butikken å kjøpe litt grillmat og pils.
Mchansern Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Snart får man dra heimat. Sjokkerende mye å gjøre på jobb i dag, men alt for varmt her.
Slimda Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Hvilken manga? Forskjellige. Blåser igjennom en haug med "to read"-mangaer på lista mi. Den jeg holder på med er litt for på kanten, moralsk sett, for å nevnes i det åpne. Det er ikke hentai, nei...
Sirslask Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Forskjellige. Blåser igjennom en haug med "to read"-mangaer på lista mi. Den jeg holder på med er litt for på kanten, moralsk sett, for å nevnes i det åpne. Det er ikke hentai, nei... Yaoi, I get it My friend, special price for you. Har du noen gang handlet fra noen som ikke tar AmEx Platina?
Mchansern Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Har du noen gang handlet fra noen som ikke tar AmEx Platina? I Vietnam så fantes det ingen butikker (eller restauranter faktisk) som tok plastic. Måtte ta ut Dollarmoney jævlig ofte.
Sirslask Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 I Vietnam så fantes det ingen butikker (eller restauranter faktisk) som tok plastic. Måtte ta ut Dollarmoney jævlig ofte. Trenger bare 5$ seddlene uansett? "Sucky sucky rong teim?"
Sirslask Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 http://www.qxl.no/pris/sport-fritid/jakt/jaktutstyr/bowie-kniv/v/an650333426/ Okay, hvordan kan jeg få mutter og fatter til å sponse ny turkniv på meg?
L4r5 Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 http://www.qxl.no/pris/sport-fritid/jakt/jaktutstyr/bowie-kniv/v/an650333426/ Okay, hvordan kan jeg få mutter og fatter til å sponse ny turkniv på meg? Si du trenger 700 kroner til administrative gebyrer til den skolen du har gått på i sommer. Får du ikke betalt det får du ikke papirer på at du har gjennomført det sier du.
papirkutt Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Herregud jeg har drukket 5 koppet kaffe i dag og ingenting *gjesp*
mushi Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Herregud jeg har drukket 5 koppet kaffe i dag og ingenting *gjesp* Spis noe? --- Har går vileløst rundt i butikken idag og ventet på en prøveløslatelse, for ett vær! Det første som skjer når jeg kommer inn døra er at det er altfor varmt til å være ute Vil bare inn i aircondition igjen. Er det snø, klager vi over kulda. Er det sol, klager vi over varmen. ^^
Bytex Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Jepp, jeg har ikke fått sove to dager på rad pga varmen også. Kunne aldri bodd i Sør-Europa
Sirslask Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Si du trenger 700 kroner til administrative gebyrer til den skolen du har gått på i sommer. Får du ikke betalt det får du ikke papirer på at du har gjennomført det sier du. Neida, jeg har råd til det, men det er bare det at det er billigere for meg om de innser at jeg kan trenge en ny kniv. Jaja, kan kjøpe meg en til sommeren igjen, har forhåpentligvis ikke tid til å reise på tur i ny og ne fremover uansett
b-real Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Skriver norske media om noe som helst sannet en ABB for tiden egentlig? Hver eneste satans nettavis er overfylt med hele greia. Jebus.. Hele verden har stoppet opp, de lager ikke spennende nyheter enda. Trodde du viste dette? Trøtt -.- Må dra på jobb om ti minutter Har ikke fått memo, får aldri memo om slike normer
Sirslask Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Er det snø, klager vi over kulda. Er det sol, klager vi over varmen. ^^ Alt vi trenger er vår og høst
mushi Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Har ikke fått memo, får aldri memo om slike normer Se&Hør er ikke trygt å lese engang. Har tatt meg i å lese donald og pondus når jeg ikke rker mer triste ting i det siste Viktig å koble av og ikke bare sitte oppslukt av grusomheten.
mushi Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Alt vi trenger er vår og høst Vår! :love: Beste årstiden! Høst er kos når man har kake og stearinlys, ellers dritt. 1
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Skrevet 28. juli 2011 Høst er kos når det stormer og man vandrer utendørs med Pink Floyd på øra og kamera i handa. Også kos fordi jeg får gaver og mange anledninger til å drikke meg dritings. ^^
Anbefalte innlegg