Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmm restetaco. Gleder meg til jeg har plass til mer. Men det spørs vel litt, skal ha i meg kake og konfekt óg. Har stått på kjøkkenet i halve dag til ære for bursdagsbarnet her.

268935_10150306380950329_621940328_9754669_2268343_n.jpg

268262_10150306364665329_621940328_9754494_367371_n.jpg

Gjest medlem-1432
Skrevet

Har du laget det der?? :dribble:

Skrevet (endret)

Jepp!

Kaffekonfekt med hvit sjokolade, pistasjnøtter og tranebær, og kake med to nøttebunner (én med pistasj, én med valnøtt og tranebær), friske bringebær, valnøttkrem og bringebærkrem. Mektige saker.

Litt misfornøyd med konsistensen på konfekten, den ble litt for bløt denne gangen. Men smaken blei bra, og det er jo egentlig det viktigste.

Endret av Lemon
Skrevet

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Lemon kommer til å gjøre en mann veldig, veldig lykkelig...

Fail. Hun kommer til å gjøre meg veldig, veldig lykkelig så snart jeg har en kjeller jeg kan lenke henne fast i. =D

Skrevet

Fail. Hun kommer til å gjøre meg veldig, veldig lykkelig så snart jeg har en kjeller jeg kan lenke henne fast i. =D

Tenkte på å gjøre det sammen, jeg har hverken kjeller eller passende kjøkken.

Skrevet

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Lemon kommer til å gjøre en mann veldig, veldig feit...

:dremel:

Derfor trener man mye, slik man forbrenner alt man spiser. Verre er det ikke.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg har både kjeller og loft jeg kan lenke henne fast i! :D

Skrevet (endret)

Åh guri, nå gleder jeg meg. Hvis jeg blir lenket fast et sted slipper jeg å gjøre noe fornuftig.

Se, denne holdningen liker jeg i ett kvinnfolk. :love:

Slimda: La oss sloss om henne! Førstemann som skriker, taper!

Den psykologiske krigføringen begynner nå. Og jeg bare nevner det, jeg fødte, i 8 timer, uten å skrike! :p

Endret av Nie
  • Liker 1
Skrevet

Slimda: La oss sloss om henne! Førstemann som skriker, taper!

Den psykologiske krigføringen begynner nå. Og jeg bare nevner det, jeg fødte, i 8 timer, uten å skrike! :p

Og hvor kom du frem til at Slimda er din eneste konkurrent til å få tak i dette åpenbart fantastiske kvinnemennesket? ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...