Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Kan jo daske deg, da. Eller gjøre det samme som jeg gjorde med Latias på bursdagen hans. Hva var det?
Mr. A Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Ville du heller hatt episoder på 20-30 minutter? 30 min passer bra.
Mchansern Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg sover med tre dyner og fire puter, jeg. Mmm. ...og en mannevond kjøter.
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Alt for varmt og i veien. Er for varmt for tiden. Jeg sover med 3 dyner og puter da.
Slimda Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg har lyst på en ulv. Som i fantasi-fortellingene. Mmmm
Mokko Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 (endret) Kan ikke huske å ha sovet mer enn maks syv timer hver natt de siste månedene.. tror ikke det er helt sunt. Bortsett fra 16 timer etter no' Harry Potter-telting for ikke lenge siden. Men man får jo faen ikke sove. Prøv å sov med 2 dyner og 2 puter. Det er deilig. Alt for varmt og i veien. Er for varmt for tiden. Agreed. Når jeg skal sove må jeg ligge på en måte der jeg sprer alle lemmer for å unngå at de kommer i kontakt med hverandre og skaper ubehagelig varme. Dynen er i praksis et ekstra laken, og min kjære, omtenksomme mor pakket nettopp puten min inn i et trekk som klør som rakkern, men som jeg ikke har giddet å skifte selv. Endret 24. juni 2011 av Mokko
The Doctor Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg har lyst på en ulv. Som i fantasi-fortellingene. Mmmm ...Inspirert av Game of Thrones?
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Hvordan? Og ja, grav du, mens jeg ser på, kammizez. Rett og rimelig. Jeg er tross alt mannen. Du får sitte på kjøkkenet imens. Har vi fått kjøkken nå?
Slimda Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Alt for varmt og i veien. Er for varmt for tiden. Jeg sover med 3 dyner og puter da. Er ikke det fryktelig ubehagelig? Jeg dropper dyna mi hver gang jeg legger meg, fordi det er så varmt.
Runar Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 I do, men jeg er mye flinkere Bullshit. Hva var det? Vet ikke om du er gammel nok for slikt. 30 min passer bra. Nja, jeg liker episoder på én time, jeg. Så får du heller legge deg tidligere.
Slimda Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg har lyst på en ulv. Som i fantasi-fortellingene. Mmmm ...Inspirert av Game of Thrones? Nei. Helt siden jeg leste min første fantasy-serie, The Belgariad, som en liten gutt på barneskolen, har jeg ønsket meg en ulv som kjæledyr. Eller evnen til å forandre meg til en ulv. Game of Thrones bare satte en strek under og bekreftet at "ja, jeg vil fortsatt ha en".
Mokko Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg sover med tre dyner og fire puter, jeg. Mmm. Jeg sover med 3 dyner og puter da. Hva er greia med dette meningsløse, omvendte prinsessen på erten-forsøket?
Yavel Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 I do, men jeg er mye flinkere Bullshit. True story bro! kommer med erfaring
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Er ikke det fryktelig ubehagelig? Jeg dropper dyna mi hver gang jeg legger meg, fordi det er så varmt. Nei, det er digg.
Deadringer Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Trenger mer enn det om jeg skal bevege med inn i Drammen. Jeg har vært der en gang, og det var mer enn nok. Bor rett ved drammen. Drammen suger mer pikk enn visse fake forumfolk. Uten å nevne navn.
Runar Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 True story bro! kommer med erfaring Erfaring gjør deg ikke nødvendigvis flink.
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Hva er greia med dette meningsløse, omvendte prinsessen på erten-forsøket? Hø? Og si det, Runar!!!!!
The Doctor Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Nei. Helt siden jeg leste min første fantasy-serie, The Belgariad, som en liten gutt på barneskolen, har jeg ønsket meg en ulv som kjæledyr. Eller evnen til å forandre meg til en ulv. Game of Thrones bare satte en strek under og bekreftet at "ja, jeg vil fortsatt ha en". Alle har vel hatt ett slikt ønske, jeg har alltid hatt lyst til å fly (og trodde jeg kunne fly ) men fantasy har aldri tatt meg såpass på sengen som Game of Thrones-serien.
Anbefalte innlegg