Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan ikke huske å ha sovet mer enn maks syv timer hver natt de siste månedene.. tror ikke det er helt sunt. Bortsett fra 16 timer etter no' Harry Potter-telting for ikke lenge siden. Men man får jo faen ikke sove.

Prøv å sov med 2 dyner og 2 puter. Det er deilig. :)

Alt for varmt og i veien. Er for varmt for tiden.

Agreed. Når jeg skal sove må jeg ligge på en måte der jeg sprer alle lemmer for å unngå at de kommer i kontakt med hverandre og skaper ubehagelig varme. Dynen er i praksis et ekstra laken, og min kjære, omtenksomme mor pakket nettopp puten min inn i et trekk som klør som rakkern, men som jeg ikke har giddet å skifte selv.

Endret av Mokko
Skrevet

Hvordan? Og ja, grav du, mens jeg ser på, kammizez. :p

Rett og rimelig. Jeg er tross alt mannen. Du får sitte på kjøkkenet imens.

Har vi fått kjøkken nå?

Skrevet

Alt for varmt og i veien. Er for varmt for tiden.

Jeg sover med 3 dyner og puter da. :lol:

Er ikke det fryktelig ubehagelig? Jeg dropper dyna mi hver gang jeg legger meg, fordi det er så varmt.

Skrevet

I do, men jeg er mye flinkere ;)

Bullshit.

Hva var det? :ohmy:

Vet ikke om du er gammel nok for slikt.

30 min passer bra.

Nja, jeg liker episoder på én time, jeg. Så får du heller legge deg tidligere. :)

Skrevet

Jeg har lyst på en ulv. Som i fantasi-fortellingene. Mmmm

...Inspirert av Game of Thrones? :p

Nei.

Helt siden jeg leste min første fantasy-serie, The Belgariad, som en liten gutt på barneskolen, har jeg ønsket meg en ulv som kjæledyr. Eller evnen til å forandre meg til en ulv. :p

Game of Thrones bare satte en strek under og bekreftet at "ja, jeg vil fortsatt ha en".

Skrevet

Jeg sover med tre dyner og fire puter, jeg. Mmm.

Jeg sover med 3 dyner og puter da. :lol:

Hva er greia med dette meningsløse, omvendte prinsessen på erten-forsøket?

Skrevet

Er ikke det fryktelig ubehagelig? Jeg dropper dyna mi hver gang jeg legger meg, fordi det er så varmt.

Nei, det er digg. :D

Skrevet

Trenger mer enn det om jeg skal bevege med inn i Drammen. Jeg har vært der en gang, og det var mer enn nok.

Bor rett ved drammen. Drammen suger mer pikk enn visse fake forumfolk. Uten å nevne navn. :dribble:

Skrevet

Nei.

Helt siden jeg leste min første fantasy-serie, The Belgariad, som en liten gutt på barneskolen, har jeg ønsket meg en ulv som kjæledyr. Eller evnen til å forandre meg til en ulv. :p

Game of Thrones bare satte en strek under og bekreftet at "ja, jeg vil fortsatt ha en".

Alle har vel hatt ett slikt ønske, jeg har alltid hatt lyst til å fly (og trodde jeg kunne fly :p) men fantasy har aldri tatt meg såpass på sengen som Game of Thrones-serien.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...