Bytex Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Var det jeg trodde ja. Må jo kurses i årevis bare for å huske alle de kryptiske kommandoene.
Mchansern Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Har 3 amadeus-bøker her a 200 sider hver med utelukkende kommandoer Går greit når man bruker de daglig da, men det ser nok jævlig rart ut for andre som ikke skjønner det.
Sidious Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Fortärt varm lunch til 20 kroner. Winning. -> jobbe mer
Petter Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Høres greit ut, selv bruker jeg imellom 40-100kr hver dag på lunch
Sidious Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Jobber på en höyskole, og ettersom jeg selv ennå har studentstatus, får jeg lunchen til studentpris. Blir nok slutt på denne luksusen da restauranten snart stenger for sommeren. Heldigvis finnes det butikker og andre spisesteder i närheten.
Mchansern Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Og hvordan kan du ikke vite hva MS-DOS er? Er du 9 eller noe? oO Jeg er inkompatibel med PC'er.
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Her går det i knekkebrød med baconost mens jeg venter på lønn... Sjipærn.
dysfunctional Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Det er kun fordi du har skiftet avatar. Hehe. Du kjenner meg, Sjur Trubadur! Jeg liker en forandring i blant. Eller ganske ofte, vil jeg si.
Vowels Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Takk gud for at jeg har en vifte i leiligheten. Luften i Oslo dreper meg helt for tiden, klamt overalt e: Endret 9. juni 2011 av Vowels
Datasmurf Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Og hvordan kan du ikke vite hva MS-DOS er? Er du 9 eller noe? oO Jeg er inkompatibel med PC'er. Men likevel ... Det er kun fordi du har skiftet avatar. Hehe. Du kjenner meg, Sjur Trubadur! Jeg liker en forandring i blant. Eller ganske ofte, vil jeg si. Alt for ofte. : < Endret 9. juni 2011 av Datasmurf
Mchansern Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Og hvordan kan du ikke vite hva MS-DOS er? Er du 9 eller noe? oO Jeg er inkompatibel med PC'er. Men likevel ... Kan føre en avansert samtale om fly, men PC'er er gresk for meg
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 JEG veit hva MS-DOS er, og jeg er jente (selv om du ikke vil anerkjenne det)...
Niqābninja Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 JEG veit hva MS-DOS er, og jeg er jente (selv om du ikke vil anerkjenne det)... Fy, Oda. Nå insinuerer du at det faktum at du har innovertiss på noen måte skulle forhindre deg i at du vet hva MS-DOS er.
Sidious Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Sitter du der og skraper hodebunnen mens du lurer på hva som var budskapet i den?
Slimda Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 JEG veit hva MS-DOS er, og jeg er jente (selv om du ikke vil anerkjenne det)... Fy, Oda. Nå insinuerer du at det faktum at du har innovertiss på noen måte skulle forhindre deg i at du vet hva MS-DOS er. Dessverre er det fortsatt slik at det er større sannsynlighet for PC-kunnskaper hvis personen har utovertiss enn innovertiss. Det er heldigvis på bedringens vei.
L4r5 Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Sitter du der og skraper hodebunnen mens du lurer på hva som var budskapet i den? Nei, budskapet er tilsynelatende lett å få med seg.
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 JEG veit hva MS-DOS er, og jeg er jente (selv om du ikke vil anerkjenne det)... Fy, Oda. Nå insinuerer du at det faktum at du har innovertiss på noen måte skulle forhindre deg i at du vet hva MS-DOS er. Jeg veit det, det er trist. Men jeg har da kjent fordommene på kroppen selv. Like før jeg melder meg inn i Ottar.
Datasmurf Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Og hvordan kan du ikke vite hva MS-DOS er? Er du 9 eller noe? oO Jeg er inkompatibel med PC'er. Men likevel ... Kan føre en avansert samtale om fly, men PC'er er gresk for meg Ntaww. Vel, det er aldri for sent å lære. Når jeg bare får funnet noen gamle desktop-kabinetter, skal jeg hive i gammel maskinvare og installere DOS-shell på en maskin, så kan du komme på besøk og lære. Jeg skal til og med kjøpe inn Fernet Branca og rusbrus til deg.
Anbefalte innlegg