Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har vi det i kveld?

Selv har jeg labbet rundt i byen i nesten fire timer med en kamerat i kveld. Nå skal det bli godt å legge seg under dyna med Hvor Gullfeberen Raser og en kopp te :wee:

Skrevet

Nyt medlemstittelen din mens den varer. Kommer ikke til å la den stå i evigheter.

Mens du er på det så kan du godt få endre brukernavnet mitt til µp1is :wee:

Skrevet

Jeg har de ganske godt må jeg si, jeg var på utplasering idag :))

Utplassering er kjekt, med mindre man blir satt til å rydde pappesker på lageret eller selger, gratis arbeidskraft isteden for å lære noe :hrm:

Kanskje ikke uten grunn at jeg etter kort tid søkte om fritak i det faget siden jeg hadde karakter i det fra før :p

Skrevet

Mens du er på det så kan du godt få endre brukernavnet mitt til µp1is :wee:

Jeg har ikke tilgang til å endre brukernavn.

Hvordan har vi det i kveld?

Selv har jeg labbet rundt i byen i nesten fire timer med en kamerat i kveld. Nå skal det bli godt å legge seg under dyna med Hvor Gullfeberen Raser og en kopp te :wee:

Jeg føler meg som en bløtekake som har vært gjennom en sentrifuge. Ikke helt i form med andre ord. Sitter og prøver å lese The Silent Sea av Clive Cussler, men tungt å konsentrere seg når hodet føles ut som det er fullt av vatt (og fjær av vilt).
Skrevet

Nå funker Altinn for meg, men selvsagt har jeg ikke den type smartkort (PKI) man må ha for å kunne logge inn. FFFFFFFFUUUUUUU.

MinID? Trenger kun ditt personlige MinID passord og mobilen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...