Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid sol hvor jeg beveger meg.

Du er solguden

Ja, og nå sitter jeg i sentrum, ergo er det sol i Oslo.

Ikke gærnt, eller hva?

Absolutt ikke.

Jeg er bedre på regndans, I make it rain on them hoes

Skrevet

I dag har jeg vært produktiv. Jeg har ryddet på skrivebordet og drukket kaffe med vaniljeis.

post-160412-0-09026000-1300704030_thumb.png[

Finnes det noen måter å endre farge på den blå greia helt nederst, forresten?

Skrevet

Finnes det noen måter å endre farge på den blå greia helt nederst, forresten?

Ja. Høyreklikk på bakgrunnen og gå inn på innstillinger. Der skal du finne muligheten til å endre farger og temaer.
Skrevet

Sol i Gjøvik! :) Godt og varmt er det også. Men seff - er jo bursdagen min. Alltid fint vær den dagen! :D

Men, prosjekt i webdesign som starter i dag -.- 20 årsgava si det...

Skrevet

Jeg mener Sodd er en type suppe. Er det noen trøndere, eller noen som bryr seg nevneverdig, som kan fortelle meg hvorfor Sodd visstnok ikke er suppe?

Argument som allerede er hørt; "Fordi det er sånn", "sodd er sodd", "fordi du er fra Hamar" og "fordi"

Skrevet

Mmmm, akuratt kommet hjem fra 4-5 timer med naturfag. Med 23/30 på MC-test etter timen. En ytters trivlig dag, selv om jeg måtte gå fra byen siden jeg ikke rakk bussen min :p

Skrevet (endret)

Da har man vært å sendt i vei mamma på hurtigbåten etter ei koselig helg med lite utgifter for min del :p og snart blir det taco til middag. Nam.

Kan ikke si jeg liker været i trondheim i dag, så nå skal jeg ikke bevege meg ut av leiligheta resten av dagen.

Edit: Usj... Ser på yr at det er flomvarsel her i tillegg for både i dag og i morgen :(

Endret av Cinque
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...