Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter en type cigarillos som selges (i vanlige butikker) i en eske med bilde av en mann. De er ca. like lange som vanlige sigaretter. Noen som aner hva jeg snakker om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører ikke noen alarmer så jeg fokuserer heller på rovdyr vs. byttedyr krigen som foregår på rommet mitt. 75g vs. 5kg... Knut-Datasmurf, byttedyr på 75g vinner mot Fatass, rovdyr på 5kg

Det er bare en krig om hvem som er mannen i huset, ikke noe voldelig bortsett fra at Knut-Datasmurf slo til Fatass

Skrevet (endret)

Er det typen din eller noe?

Glem det. For det første heter han "fatass", og for det andre står det 75 gram, ikke 75kg.

Endret av Diskutant
Skrevet

:!:

Fatass er 5kg og Knut-Datasmurf er 75g. Katt og degus.

Men de er så søte at om de hadde vært mennesker og jenter hadde jeg sikkert falt for dem begge :whistle:

Skrevet

Er det noen som vet hva ligamentskade i ankelen betyr?

Har vært skada i 3 måneder og fikk svar på MR i dag...

Er ikke ligamenter noe à la sener som finnes der nede i foten? Mulig jeg tar feil selvføgelig.

Skrevet

Jeg ser etter en type cigarillos som selges (i vanlige butikker) i en eske med bilde av en mann. De er ca. like lange som vanlige sigaretter. Noen som aner hva jeg snakker om?

Kan det være moods? er ett veldig lite bilde på dem :p

Eller kansje king edward?

Skrevet

Herlig å avslutte sesongen med rødt kort.

Håndball?

Oh yes.

Du er gæren!

Hva fikk du rødt kort for? Kjefting? Rive i håret? Slag?

I need to know more!

Skrevet

Fyfaen så lite lyst jeg har til å lage mat i dag. Tror jeg bestiller en pizza fra Baronen.

Jeg er glad jeg fortsatt er barn nok til at foreldrene mine lager mat til meg hjemme.

I stad står hjemmelaget pizza på menyen. Winning!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...