Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voff! (?)

barking_dog.jpg

Nå må du slutte å blande deg inn i ting du ikke vil forstå. Jeg og Kanin33 har en dyp samtale på pusisk. Å bryte inn med et voff er som å komme inn i en synagoge og rope "Allah Ahkbar!"
Skrevet (endret)

Nå må du slutte å blande deg inn i ting du ikke vil forstå. Jeg og Kanin33 har en dyp samtale på pusisk. Å bryte inn med et voff er som å komme inn i en synagoge og rope "Allah Ahkbar!"

Du mistet nettopp din gratulasjon fra meg! :mad:

La oss stryke det...

Jeg ville aldri finne på å være frekk mot en autoritet, og som vil banne meg fra forumet kun for sin egen fornøyelses skyld.

Jeg elsker deg. :)

Endret av kammizez
Skrevet

Du mistet nettopp din gratulasjon fra meg! :mad:

Protip: Du bør ikke bite hånden som kan ta fra deg dine posterettigheter samt endre din medlemstittel.
Skrevet (endret)

Protip: Du bør ikke bite hånden som kan ta fra deg dine posterettigheter samt endre din medlemstittel.

Spar meg o'store L4r5, jeg er ennå ikke klar for å forlate denne fine plassen. :cry:

Jeg kan utføre fysiske tjenester for deg. Nei, det finnes ingen grenser for hva jeg kan brukes til. Din gave fra meg er jeg.

Endret av kammizez
Skrevet

Spar meg o'store L4r5, jeg er ennå ikke klar for å forlate denne fine plassen. :cry:

Jeg kan utføre fysiske tjenester for deg. Nei, det finnes ingen grenser for hva jeg kan brukes til. Din gave fra meg er jeg.

Nudes@RPP nao.

GRATULERER MED DAGEN L4R5!!!!!!!!!! *smileyspam*

Takk. Nå er jeg ikke lenger gris. Jeg er gammel gris
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...