Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var først! :w00t:

I såfall gjorde vi det samtidig. Hvem av oss skal skrive om det på intra?

Beklager, men da må jeg drepe deg.

Bare fortelle litt? Pittelitt?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I såfall gjorde vi det samtidig. Hvem av oss skal skrive om det på intra?

Ifølge loggen slo jeg deg med et minutt. Men siden jeg er i godt humør, og han egentlig spurte deg, kan du få æren av det på Intra.

:love:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Eller gjør som meg: Begynn å organisere den digitale filmsamlingen. Det ble dog litt stridigheter om jeg skulle prioritere 1001 Movies... eller dagens IMDB Top 250. Ble sistnevnte fant jeg ut også får jeg beholde de 1-50 som jeg har av førstnevnte liste slik som de er.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Kanskje like så greit. Dette her blir et mange-dagers-prosjekt. :ermm:

... men på en annen side så er vel forumorganisering mer som et evighetsprosjekt.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

wat wat wat? Jeg hadde på alarmen til sju, våkna kvart over seks. Men det var bra da! Fant endelig ut hvor de 2500 som ble overført til meg i går kom i fra og det er legitt samt at den nye telefonen min kommer i mårra... Full av energi

Skrevet (endret)

*kaste energi*

Tror faktisk det hjalp bittelitt. Og nå er're sol ute og greier. Det hjelper enda mer!

Det frister så lite å stå opp for å ha tysk de to første timene på skolen nå...

Det vil svare seg på lengere sikt. Du slipper kleinheten av å være full og prøve å snakke tysk med fulle tyskere, og slenge på "jahhh" bak det du sier på tysk-engelsken for å kompansere for manglende tysk-kunnskaper. :love: Düsseldorf :love:

edit: Neeeei, jobb.

Endret av clvn
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...