Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nas husker jeg godt fra da jeg begynte å høre på rap for 11-12 år siden. Han var flink, men ikke på top 5 over rappere fra USA for min del. :p

Fikk forøvrig 717.

Kan med andre ord skryte. :p

Skrevet

Krevde passelig mye arbeid å kjøpe fra gamersgate da. Nå har jeg riktignok gjort mye annet også, men det tok virkelig sin tid. Trodde jeg var ferdig med å installere, og skulle begynne å spille, men da skulle spillet oppdateres. Kjedelige greier.

Ble Magicka forresten, aner ikke hvorfor, så bare gøy ut :whistle:

Skrevet

Hva er last.fm? Er det eklektisk å ikke bry seg om det?

Last.fm er en side på nett som du kan bruke til å registrere alle låter du hører på, sånn at du da får topplister over artist, låt osv.

Eklektisk er et relativt begrep, så om du mener det er det, så er det det for deg.

Skrevet

Fikk 691. Skjønte ikke helt greia med den da. :dontgetit:

Det går ut på hvor eklektisk musikksmak du har i følge Anthony Liekens, og basert ut ifra din last.fm-bruker.

Ja, ok. :)

Skrevet

Jeg velger å være rebellen som ikke har hverken Facebook, Spotify eller last.fm.

Greitt nok.

Jeg velger å være rebellen som ikke har hverken Facebook, Spotify eller last.fm.

Fjøsnisse.

Skrevet

Spotify suger nå. Dårlig låtutvalg, man trenger nett, og reklame...og når man uansett må bruke iTunes pga iPod, så trenger man ikke Spotify.

Skrevet

Spotify, som ikke kreves for noe som helst, men som er et hendig program, suger.

iTunes, som kreves for å bruke iPod, som i seg selv er et bedritent system, suger ikke.

amirite?

Skrevet

Spotify, som ikke kreves for noe som helst, men som er et hendig program, suger.

iTunes, som kreves for å bruke iPod, som i seg selv er et bedritent system, suger ikke.

amirite?

If-obvious-troll-is-obvious-then-is-obvious-troll-obvious.jpg

Skrevet

Spotify suger nå. Dårlig låtutvalg, man trenger nett, og reklame...og når man uansett må bruke iTunes pga iPod, så trenger man ikke Spotify.

Haha, du har iPod og gratis-spotify. Du har ikkje rett til å klage.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...