Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har spist middag, sett på gullfisken, og har nå lyst på sex. noen her i umiddelbar nærhet av trondheim torg som kan donere bort ei fitte, en rumpe, en hånd, munn eller valke eller et hull i et gjerde eller et eller annet? send meg en pm med nummer :)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Om du gidder å ta turen ut på Sandmoen, så fikser jeg biffen i parkeringskjelleren her ;)

Skrevet

Tja, om du har råd til chips, dip og øl har du saktens råd til en kinobillett.

For min del; kino < screener

kino er bortkasta penger mener jeg. betale i dyre dommer for å se en film med masse folk jeg ikke kjenner.

Skrevet (endret)

Det er en bra film på nesten alle måter, men jeg synes den var dørgende kjedelig.

SnittLeif: Det argumentet hadde gitt mer mening om det du betalte for faktisk var å se den sammen med andre.

Endret av Lord Britishface
Skrevet

Nå er det "Roliga timmen" aka. vitsetimen.

I'll start.

So an Irishman walks out of a bar...

Den ble litt ødelagt av mangelen på realisme. Det der ville aldri skjedd.

129082266408403559.jpg

Skrevet

SnittLeif: Det argumentet hadde gitt mer mening om det du betalte for faktisk var å se den sammen med andre.

hvis jeg mot all formodning og i strid med sunn fornuft skulle kaste bort penger på å gå på kino så skulle det være for å se en film. denne opplevelsen blir imidlertid ødelagt av at alt er overprisa, og at det er et lass med andre mennesker der, som jeg ikke har noe som helst slags forhold til.
Skrevet

hvis jeg mot all formodning og i strid med sunn fornuft skulle kaste bort penger på å gå på kino så skulle det være for å se en film. denne opplevelsen blir imidlertid ødelagt av at alt er overprisa, og at det er et lass med andre mennesker der, som jeg ikke har noe som helst slags forhold til.

Skylapper! :thumbup:

om du vil slippe å høre på menneskene rundt deg også, så spør du om noen hodetelefoner.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...