Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Selv spørsmålet var rettet til én bestemt bruker, så tillater jeg meg selv å svare på at jeg synes i alle fall at det var en severdig film. Annet av Nolan kan jo være Memento.

Lenke til kommentar

Jeg har pakket ned alle dvdene mine, så selv om jeg vet at jeg eier en film så går det raskere å laste den ned enn å forsøke å finne den. Livet altså.

 

Dorian, hva syns du om The Prestige? vurderer å se den ikveld, om du ikke har noe bedre å anbefale av Nolan.

Jeg husker at jeg ikke likte den da jeg så den, men alt jeg har lest om den i ettertid tilsier at jeg sannsynligvis bare hadde en dårlig dag. Jeg skal absolutt gi den en sjanse til.

 

Det jeg anbefaler, derimot, er at du setter deg ned med Following (1998). En fantastisk liten sak.

Lenke til kommentar

Jeg var på kino hin dagen, betalte 100k for Biutiful. Var det verdt det? Meh. Kino er overvurdert. Kom en narkoman inn etter en halvtime som sa ting som "Du skal høre mye før øra detter av" og "Hæ, hva er det som foregår, hvem er han spanske?". Han satt også i telefonen i 10 minutter og snakket med damen. Etterhvert tok han med seg krykkene og dro igjen. Sånt skjer liksom ikke hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Når man ser film hjemme er det ikke er det kontinuerlig knitring fra poser som folk absolutt må brette helt sammen etter å ha tatt seg to skiver potetgull, tenåringer som ikke klarer å holde kjeft i 2 timer og som tidligere nevnt, mobilbruk.

 

Gleder meg til jeg får meg eget hus og fått innredet eget "kinorom". ^^,

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg så 2001: A Space Odyssey for første gang på en leie-VHS som var direkte utslitt. Fantastisk opplevelse. Fidelity er overvurdert.

Det er ikke et problem før man har sett hva man går glipp av. Jeg har sikkert flere titalls uåpnede DVD-er som aldri kommer til å få se dagens lys, for plutselig ble alt dårligere enn 720p uakseptabelt.

 

Nå gjelder det å få gitt dem bort før alle kaster DVD-spillerne sine.

 

På en annen side er det kjipt å ikke ha noen av disse tingene mens du ser på kino. :)

Da jeg hadde med meg potetgull og rødvin på kino ble det mye søl. Men filmen var bra. Tror det var Mamma Mia!.

Lenke til kommentar

Når man ser film hjemme er det ikke er det kontinuerlig knitring fra poser som folk absolutt må brette helt sammen etter å ha tatt seg to skiver potetgull, tenåringer som ikke klarer å holde kjeft i 2 timer og som tidligere nevnt, mobilbruk.

 

Gleder meg til jeg får meg eget hus og fått innredet eget "kinorom". ^^,

 

På kinoen her var det kun vaksne folk som var for opptatt med å gape av den splitter nye 3Den på kinoen til å kunne knitre med posar :p

 

Dessutan, Potetgull på kino? WTF? Burde bli kasta ut av lokalet om ein hadde slikt på seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Potetgullet i seg selv lager ikke så mye lyd, det er heller posene. Så om folk kunne ha tenkt seg om og tømt innholdet over i en brødpose så kunne mye frustrasjon ha vært unngått.

Merker selv at jeg ofte prøver å tygge sakte og lydløst dersom jeg spiser noe snacks på kino :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...