Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener å huske at jeg ramla av en hest en gang når jeg var liten. :p men er litt vagt minne så kan hende det er en gammal drøm ellerno sånt. var 6 eller 7 ca.

Skrevet

Er en fjording jeg rir nå :) Innkjørt og hele pakka, så nå har jeg kommet i gang med kjøring og. Skikkelig koselig å kjøre med slede og dombjeller nå når alt er dekket av snø ^^,

Åh så herlig! Har veldig lyst til å kjøre med min å, men det har aldri blitt noe av enda pga mangel på sele å vogn. :(

Er kjempeartig. Også har vi fått arrangert kjørekurs for en billig penge og på gården der hesten står, så lærekurven er ekstrem :p Er dessverre veldig dyrt med kjøreutstyr ja.

Skrevet

Den prøvde kanskje ikke å gjøre det med en gang, men jeg så det på den, at den ville drepe meg med en gang den fikk sjansen. Den kniuste tilogmed ballene mine når jeg red på den.

fCAJ2.jpg

Skrevet

Søstersen ja.

Takket være dem og mamma, har jeg lest [mag], Inside, KK, Cosmo, Vogue, Elle etc etc i årevis.

Topp kjøpte jeg selv i 5-6 år, selv om det nå ser ut som om det er mer rettet mot jenter enn gutter. :p

Gjest medlem-1432
Skrevet

Haha, jeg var storsamler på wendy, ponny og hest. Elsker at vi snakker om hest på slutten av sidetallene nå. :new_woot:

Skrevet

Den prøvde kanskje ikke å gjøre det med en gang, men jeg så det på den, at den ville drepe meg med en gang den fikk sjansen. Den kniuste tilogmed ballene mine når jeg red på den.

fCAJ2.jpg

Jammen det der er ikke no hest :tease:

Skrevet

Er det galt av meg å voldta F5 for å være første @ page 20k?

Når du trykkar f5 så gjer du jo ingenting anna enn å oppdatera sida... Så når me er på side 20k reloader du fortsatt 19k.

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Er det galt av meg å voldta F5 for å være første @ page 20k?

Når du trykkar f5 så gjer du jo ingenting anna enn å oppdatera sida... Så når me er på side 20k reloader du fortsatt 19k.

Så sant.

Skrevet

fCAJ2.jpg

Jammen det der er ikke no hest :tease:

Nærmaste eg kom! :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...