Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vei til oslo :D så viss noen har lyst på overnattings besøk, så er det bare å sende PM.(no dicks)

Du har planlagt en Oslotur uten å planlegge overnattingsbesøk? :hmm:

Skrevet

Knewt: Linken på signaturen din (til musikkbloggen) funker ikke. :thumbdown:

Oi, crap. Har forøvrig glemt at jeg drev blogg en stund, så den er ikke oppdatert på, tja... LENGE.

Skrevet

I dag har jeg lært at Nintendo 64 maskiner ikke er enkle å åpne. Måtte smelte en kulepenn og forme støpselet til skruen i pennen, vente til den ble hard igjen også skru. Det beste var jo når pennen brakk og satt bom fast i skruehullet.

Skrevet

Broren min skal starte med "reisejobb" oppe i lottobygda Verdal på Mandag, hvordan er egentlig det stedet?

Tjæ, er vel greit nok der. Har ikke vært der så himla mye men man overlever vel like greit der som andre steder.

Skrevet

Dra på russekro siden det er eneste gangene det er noe sted med 18-år på byen her?

Y/N

Mulig det kan bli noe rart med tanke på at jeg har gått på skole med sikkert halvparten.

Samtidig så er det en av de få mulighetene til å studere menneskearten for tiden. Med mindre du regner med rovdyrene som er innom på jobb. :p

Skrevet

Russekro er nok bra å dra på. Var innom ei russekro når jeg var i militæret. Var mye kåte jenter der, som "hoppet" på militærgutta.

... sant skal sies, militærgutta løp jo etter jentene og da.

Skrevet

Dra på russekro siden det er eneste gangene det er noe sted med 18-år på byen her?

Y/N

Mulig det kan bli noe rart med tanke på at jeg har gått på skole med sikkert halvparten.

Samtidig så er det en av de få mulighetene til å studere menneskearten for tiden. Med mindre du regner med rovdyrene som er innom på jobb. :p

Y.

It's phun. Var på en for noen uker siden, gleder meg til russetiden :new_woot:

Skrevet

Y/N

Y.

It's phun. Var på en for noen uker siden, gleder meg til russetiden :new_woot:

+1

Skulle vært på en selv, om det ikke var for en viss bihulebetennelse.

Skrevet

Joda, men jeg var jo på en del i fjor, da jeg faktisk var russ :p

Vi får se, skal være en på onsdag (det er aldri andre enn russen som er der siden det er hverdag)

Jeg kjenner faktisk noen i det årskullet, så kanskje jeg må mase litt på at de skal ta seg en tur på byen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...