Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjorde du det? :p

Protip: Er du 15, og skal kjøpe 18årsgrensespill, ikke kall fyren i kassa for dust.

Gjorde du det? Dust..

Neinei, jeg gjorde det ikke, jeg er ikke akkuratt dum. Men kameraten min er...

Skrevet

Jeg gikk i en annen butikk. Eller, to andre. Den første ville ikke selge. Den siste ville, men jeg ble beskylt for å skulke skolen. Hva er unormalt med at to 15åringer kjøper det nyeste spillet halv 11 en vanlig hverdag?

Skrevet

Oooh, Black Cocks! Krever det mye av deg som person? Jeg har 12 år med skole og fordyper meg i media, holder det?

Nei, du må gå livets skole.

Black cocks er forøvrig 18+ så du er ikke gammel nok. Det er mye explicit material der vettu.

Bare explicit material faktisk.

Skrevet

Jeg kan ha kommet i skade for å kalle en av storebror sine venninner for en white trash-hore. Så... Noen som har et filter type hjerne-til-munn til salgs? Hun ser oppriktig lei seg ut, så jeg traff vel et ømt punkt. Jaja, broderen advarte henne. To ganger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ha kommet i skade for å kalle en av storebror sine venninner for en white trash-hore. Så... Noen som har et filter type hjerne-til-munn til salgs? Hun ser oppriktig lei seg ut, så jeg traff vel et ømt punkt. Jaja, broderen advarte henne. To ganger.

Tell me the story.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jeg misliker å være hos frisøren like mye som jeg misliker å være hos gynekologen. Jeg har ikke vært til frisør (annet enn svigerinnen min) siden jeg var åtte. DIY, takk.

internet-high-five-place-hand-here-right-480x444.jpg

Trodde jeg var ca. den eneste jenta i verden som hatet å gå til frisøren.

Skrevet

Hva da hvordan spill?

Battlefield bad company 1 og 2 eller Dragon age.

Dragon Age!

Dragon Age!

Dragon Age!

Mangler 10 Achievements i spillet nå, så har jeg tatt ALT!

Skrevet

Jeg misliker å være hos frisøren like mye som jeg misliker å være hos gynekologen. Jeg har ikke vært til frisør (annet enn svigerinnen min) siden jeg var åtte. DIY, takk.

internet-high-five-place-hand-here-right-480x444.jpg

Trodde jeg var ca. den eneste jenta i verden som hatet å gå til frisøren.

Neinei, da er vi tre, tydeligvis. Jeg liker ikke frisøren, men jeg bruker ei venninne. Det er bare katastrofalt om jeg prøver noe sjøl. :p

Skrevet

Tell me the story.

Tell me to!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...